TOP

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Στέκεσαι 5 λεπτά στην αποβάθρα περιμένοντας το μετρό. Αντί να τα αφιερώσεις στα νέα tweets αφιέρωσε τα σε ένα γρήγορο διαλογισμό που θα σου μειώσει τα επίπεδα στρες και θα σε χαλαρώσει.

1. Στέκεσαι ακίνητη. Κλείνεις τα μάτια και στέκεσαι γερά στα πόδια νιώθοντάς τα να πατούν σταθερά στη γη. Πάρε βαθιές ανάσες.

2. Χαλάρωσε όσο μπορείς τους μύες του προσώπου σου: μέτωπο, μάτια, στόμα, χείλη και γλώσσα. Πάρε βαθιές ανάσες.

3. Ελευθέρωσε τα χέρια σου. ‘Αφησε ελεύθερα τα χέρια σου στα πλάι ή τοποθέτησέ τα –εάν είσαι καθιστή– μπροστά στα πόδια σου. Πάρε βαθιές ανάσες

.

4. Κάνε έναν “άτυπο” διαλογισμό. Μέχρι να έρθει το τρένο συγκέντρωσε τη σκέψη σου στην ύπαρξη σου και στο τώρα. Παρατήρησε χαλαρά γύρω σου.

Το τρένο ήρθε. Namaste.

(Πηγή: leblog.gr)

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο