TOP

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Το shinrin-yoku ή αλλιώς «forest Bathing» έκανε την επιστροφή του στην Ιαπωνία των 80’s. Παρόλο που οι Ιάπωνες περπατούσαν για αιώνες στα δάση της χώρας τους ως δεινοί περιπατητές, οι νέες έρευνες, σύμφωνα με πληροφορίες της The Guardian, δείχνουν ότι μια βόλτα στο δάσος είναι κάτι παραπάνω από μια εκδρομή. Τι προσφέρει; Kάτι που ίσως δεν είχες σκεφτεί ποτέ: Mειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα καταπραΰνοντας το στρες ενώ βελτιώνει τη μνήμη. Επιπλέον, χημικό στοιχείο που εκκρίνεται από τα δέντρα βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Οι Ιαπώνες ιατροί ακόμα και σήμερα θεωρούν τη βόλτα στο δάσος ως μία προληπτική θεραπεία ενάντια στην ένταση που προκαλεί η ζωή στις πόλεις και η απομάκρυνσή  μας από τη φύση. Σύμφωνα με αυτή την Ιαπωνική θεωρία,  ως άνθρωποι έχουμε ανάγκη το forest bathing δηλαδή την «βουτιά» μέσα σε ένα δάσος όπου μπορούμε να ακούσουμε τον άνεμο και να γευτούμε τον αέρα.

Υπάρχει μάλιστα στη Μ. Βρετανία το επίσημο Forest Bathing Institute που προετοιμάζει ανθρώπους να γίνουν Forest Bathing Guides, πιστοποιημένοι οδηγοί για να σε βοηθήσουν να βουτήξεις με επιτυχία στο δάσος.

Για να κάνεις σωστά την βουτιά σου στο δάσος δεν θα χρειαστείς το κινητό σου ή την κάμερά σου. Πήγαινε τη βόλτα σου χωρίς τεχνολογικά gadgets,  χαλάρωσε και άκουσε τον ήχο του ανέμου και το θρόισμα των δέντρων. Ξέχασε για λίγο το instagram και άφησε το ευεργετικό αεράκι της φύσης να σε βοηθήσει να ξεχαστείς για λίγο. Τα χρώματα και η αύρα της φύσης θα σε βοηθήσουν να κάνεις delete στις άπειρες σκέψεις που σε βασανίζουν.

Περίπου 20 λεπτά περιπάτου αρκούν. Αν δεν έχεις  δάσος κοντά σου, επίλεξε ένα μέρος με γρασίδι ή αρκετό πράσινο.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο