TOP

Όταν ζούμε περιόδους σημαντικών αλλαγών και δυσκολιών που εκτοξεύουν σε όλους -μικρούς και μεγάλους- τα επίπεδα άγχους, είναι σημαντικό να έχουμε στο νου μας ότι το κέντρο βάρος των συνηθισμένων μας ανησυχιών έχει αλλάξει. Για να απαλύνετε λίγο το άγχος των ημερών και να αρχίσετε να αποφορτίζεστε πιο ολοκληρωτικά προσπαθήστε μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως οι ρυθμοί και η καθημερινότητά σας να μην αγχώνεστε για τα παρακάτω.

 

Υψηλές προσδοκίες για τον εαυτό σας και τα παιδιά

Προκειμένου να αποφευχθεί το άγχος και η εξάντληση, μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για τους γονείς να μειώσετε τις προσδοκίες σας – για τον εαυτό σας, τους συντρόφους σας και τα παιδιά σας. Οι γονείς μπορεί να διαπιστώσουν ότι είναι πιο ευέλικτοι στα χρονικά όρια ως προς τον χρόνο οθόνης, επιτρέπουν λίγο επιπλέον επιδόρπιο ή μειώνουν την έμφαση στο να διατηρούνται τα δωμάτια τέλεια τακτοποιημένα. Όταν δίνετε προσοχή στη μεγάλη εικόνα της οικογενειακής αρμονίας και άνεσης, είναι πιο εύκολο να αφήσετε στην άκρη το μικρότερα, πιο ασήμαντα ζητήματα.

Το καλύτερο πράγμα στο οποίο μπορούν να επικεντρωθούν οι γονείς αυτή τη στιγμή είναι η θετικότητα και η επαφή με τα παιδιά. Κάντε τον χρόνο που περνάτε με τα παιδιά διασκεδαστικό, επιβραβευτικό και δημιουργικό. Είναι σημαντικό να περνάτε ποιοτικό χρόνο σε σχέση με την ποσότητα του χρόνου.

 

Χρόνος οθόνης

Νομίζω ότι όλα τα προηγούμενα στοιχήματα έχουν απενεργοποιηθεί αυτή τη στιγμή αναφορικά με την ώρα πρόσβασης σε οθόνες. Οι γονείς πρέπει να κάνουν ό, τι λειτουργεί για να τους κάνουν να αισθάνονται υγιείς: αν ένας γονέας είναι εντελώς αγχωμένος και δεν μπορεί να είναι εκεί συναισθηματικά για ένα παιδί, αυτό είναι πιθανό να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από κάποιο επιπλέον χρόνο στην οθόνη. Έτσι κι αλλιώς είναι λογικό κι αναμενόμενο σε έναν βαθμό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, και μόνο οι ώρες της τηλεκπαίδευσης ή επαφή των παιδιών με φίλους τους μέσω εφαρμογών ανέβασε τον χρόνο επαφής και χρήσης των παιδιών με την τεχνολογία.

Φροντίστε όσο το δυνατόν να υπάρχει ισορροπία. Χρόνος για σωματική άσκηση, φυσική εκτόνωση, επαφή με τη φύση, ξεκούραση και επαρκής χρόνος για ύπνο.

Ανία

Παρόλο που είναι σημαντικό να δημιουργηθεί κάποιο είδος ρουτίνας – ειδικά για τα μικρότερα παιδιά – αφήστε τα παιδιά σας να βαρεθούν. Είναι εντάξει να υπάρχουν κενά στην ημέρα … η πλήξη οδηγεί σε αδόμητο παιχνίδι, το οποίο επιτρέπει στα παιδιά να χρησιμοποιούν τη δημιουργικότητά τους για να διασκεδάσουν.

 

Ηλεκτρονική μάθηση

Μην ανησυχείτε τόσο πολύ όταν πρόκειται για την ηλεκτρονική μάθηση – είτε ανησυχείτε για τις διδακτικές σας ικανότητες ή / και τα παιδιά σας δεν μαθαίνουν αρκετά από εσάς. Όλοι κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Τόσοι οι γονείς όσο και τα παιδιά αντιμετωπίζουν αγώνα δρόμου σε πολλά επίπεδα. Η συναισθηματική υποστήριξη είναι πιο σημαντική αυτή τη στιγμή, οπότε χαμηλώστε την πίεση και προσαρμόστε τις προσδοκίες σας για τον εαυτό σας και τα παιδιά σας.

 

Δημιουργικές δραστηριότητες

Τα παιδιά δεν χρειάζονται γονείς που θα αναδημιουργήσουν ολόκληρο το σχολικό πρόγραμμα Montessori στο σπίτι για να νιώθουν ασφαλή και χαρούμενα. Αν αισθάνεστε ότι πιέζεστε με κάποιο τρόπο να ασχοληθείτε καθημερινά με δημιουργικές δραστηριότητες, απλώς μην το κάνετε». Φροντίστε απλώς να δίνετε στο παιδί ευκαιρίες κάθε μέρα για εκπαιδευτικό παιχνίδι, δημιουργικό παιχνίδι και σωματική δραστηριότητα. Η σωματική δραστηριότητα, ειδικότερα, είναι πιθανό να έχει θετική επίδραση στη συμπεριφορά ενός παιδιού. Ως σωματική δραστηριότητα μπορεί απλά να τους αφήνετε να τρέχουν στην πίσω αυλή ή να κάνουν μια βόλτα με το ποδήλατο. Κανείς δεν περιμένει αυτή τη στιγμή να σας αξιολογήσει και οι μέρες αυτές δεν είναι μέσο σύγκρισης για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Απαλλάξτε τον εαυτό σας από το άγχος της κοινωνικής σύγκρισης και αναμέτρησης.

Καταχώρησε Σχόλιο