Η πλειονότητα των ανθρώπων, ανεξάρτητα από ηλικία, χρησιμοποιεί κυρίως το δεξί χέρι, όχι μόνο όταν γράφει…
Φάκελος ανία: Και τώρα που έκλεισαν τα σχολεία, αφήστε τα παιδιά να βαρεθούν ελεύθερα