TOP

Συντάκτης: Νανά Χατζή

Το άρθρο αυτό θα μπορούσε να λέγεται πώς να διώξεις το άγχος, να χαλαρώσεις, ή να νιώσεις αμέσως καλύτερα, με 5 απλές κινήσεις.

Να λοιπόν οι πιο ευεργετικές δραστηριότητες που δεν θέλουν ούτε πολλά χρήματα, αλλά ούτε και πολύ προσπάθεια. Θα σε αποφορτίσουν, θα σου πάρουν το άγχος και θα σε βοηθήσουν να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για να αντέξεις και όλη την επόμενη εβδομάδα!

1. Να βγεις για ένα μεγάλο περίπατο: η βόλτα και το περπάτημα έχουν το πλεονέκτημα ότι αμέσως σε χαλαρώνουν, γιατί αμέσως αλλάζεις σκηνικό, κινείται το κορμί σου, ρουφάς ήλιο και οξυγόνο. Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στο σώμα και στο κουρασμένο πνεύμα σου.

2. Να παίξεις με τον σκύλο ή τον γάτο σου: τα ζωάκια ωφελούν σημαντικά την ψυχική υγεία και την σωματική μας ευεξία. Δεν υπάρχει πιο ωραία και χαλαρωτική στιγμή μέσα στην ημέρα, από την στιγμή που ο γάτος σου θα έρθει στην αγκαλιά σου να χουρχουρίσει, ή από την στιγμή  που ο σκυλάκος σου θα σου φέρει το μπαλάκι του για να παίξετε…

3. Να κάνεις σεξ: όλοι οι ειδικοί το συνιστούν ως το αποτελεσματικότερο αγχολυτικό και το καλύτερο φάρμακο για την προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος.

4. Να πάρεις ένα μεσημεριανό υπνάκο: θα μου πεις πού τέτοια τύχη, αλλά τουλάχιστον μπορείς να το προσπαθήσεις.

5.  Να βγεις με τους αγαπημένους σου φίλους  και να γελάσετε με την ψυχή σας: εντάξει αυτό δεν γίνεται κατόπιν παραγγελίας, αλλά όσο κουρασμένη κι αν είσαι, μην αφήνεις την ευκαιρία να βρεθείς με τους φίλους σου. Οι φίλοι, τα ποτάκια, η παρέα, τα γέλια, είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο