Now Reading
Out of the Blue, ένας παράδεισος για οικογένειες στην Κρήτη

Προλάβετε την ειδική προσφορά μόνο για τους αναγνώστες του childit.gr!

Το καλοκαίρι έφτασε και εσείς έχετε ανάγκη να ξεκουραστείτε, μακριά από δουλειές, άγχη, καθημερινότητα και ρουτίνα. Φαντάζομαι, όπως κι εγώ, θα αναζητάτε το ιδανικό μέρος για να νιώσετε ότι επιτέλους κάνετε διακοπές με τα παιδιά, όλοι μαζί σαν οικογένεια. Όπου και να έχετε πάει ωστόσο με τα παιδιά, ειδικά με τα πιο μικρά σε ηλικία, θα πρέπει να κουβαλήσετε τόσα πράγματα λες και κάνετε μετακόμιση. Μπλέντερ, κούνιες, παρκοκρέβατο, θερμός και άλλα 164 προσωπικά αξεσουάρ για τα μωρά και μόνο. Όσο για τα μεγαλύτερα παιδιά, σίγουρα θα χρειαστείτε αρκετά παιχνίδια, μπάλες, ρακέτες, επιτραπέζια, χειροτεχνίες για να μη βαρεθούνε! Και μόνο που τα έγραψα… κουράστηκα!

Η αποστολή μου αυτό το καλοκαίρι ήταν να βρω τον απόλυτο οικογενειακό προορισμό που θα συνδύαζε τα πάντα – και νομίζω ότι τον βρήκα, ανάμεσα σε δυο μπλε…αυτόν του ουρανού και της θάλασσας!

Κτισμένο πάνω σε μια ιδιωτική χερσόνησο με θέα την υπέροχη θέα του Αιγαίου, το Out of the Blue, Capsis Elite Resort, κέρδισε αμέσως όχι μόνο τις δικές μου εντυπώσεις αλλά και των παιδιών μου.

Ένα φιλικό προς το περιβάλλον και τις οικογένειες παραθαλάσσιο ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Κρήτη, το οποίο καλλιεργεί τα δικά του οργανικά φρούτα, λαχανικά και βότανα περιτριγυρισμένο από πλούσια βλάστηση και κήπους. Τουλάχιστον ήμουν ήσυχη ότι δεν θα έπρεπε να κουβαλήσω τα δικά μου οργανικά φρούτα και λαχανικά για τα παιδιά!

Ας ξεκινήσουμε όμως με τα βασικά για μια οικογένεια, το οικογενειακό μας δωμάτιο. Προς μεγάλη μου έκπληξη και αφού είχα ενημερώσει το ξενοδοχείο πως είχαμε και ένα μωρό μαζί, το δωμάτιο-σπίτι μας είχε τα εξής:

Φορητή αλλαξιέρα, παιδικό κάθισμα φαγητού, φούρνο μικροκυμάτων, κρεβατάκι μωρού, θερμαντήρα για μπιμπερό, παιδικό καρότσι,  βραστήρα, μπλέντερ, θερμός για φαγητό και νερό, αποστειρωτή μπιμπερό, προστατευτικό καγκελάκι για το κρεβάτι.

Φυσικά και δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου ότι υπήρχε ένας χώρος για εμάς όπου δεν θα χρειαζόταν να φέρω τίποτα απολύτως από το σπίτι! Είχαν σκεφτεί τα πάντα πριν από εμάς για μας!

Δεν μπορούσαμε να περιμένουμε, βέβαια, να εξερευνήσουμε το υπόλοιπο ξενοδοχείο και να βγούμε έξω για μια βόλτα όλοι μαζί στον καταπράσινο περιβάλλοντα χώρο του. Πήραμε το καρότσι για το μωρό και ξεκινήσαμε. Ξαφνικά αντικρίσαμε κάτι μοναδικό, ένας τεράστιος Μινώταυρος ξεπρόβαλλε πάνω από έναν λόφο! «Μαμά, πάμε εκεί», φώναξε ο 7χρονος γιος μας γεμάτος ενθουσιασμό. Και τελικά είχαμε φτάσει σε έναν μαγευτικό χώρο, ιδανικό για παιδιά, που μας ταξίδευε πίσω στο χρόνο, κάπου στον Μινωικό πολιτισμό. Χαθήκαμε στο λαβύρινθο, κυνηγηθήκαμε, κάναμε τραμπολίνο και βούτηξε στην παιδική πισίνα που βρίσκεται στο κέντρο του μινωικού πάρκου, η οποία είναι αντίγραφο της τριήρους του Οδυσσέα. Μέχρι και αρχαιολόγοι γίναμε και βρήκαμε τα ξεχασμένα της μινωικής εποχής!

Τα παιδιά εκεί μπορούν να αναβιώσουν το θρύλο ως μέλη του πληρώματος, να κάνουν αρχαιολογικές ανασκαφές, να “χαθούν” στον λαβύρινθο, να δροσιστούν στην πισίνα, να κάνουν καθημερινά υπέροχα δημιουργικά εργαστήρια, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια και να ανακαλύψουν τα δεντρόσπιτα του κήπου.

Στο τέλος φυσικά φύγαμε χωρίς το γιο μας, ο οποίος κάθισε κι άλλο να κάνει κατασκευές και να παίξει με τα υπόλοιπα παιδιά. Δεν είχα να ανησυχήσω για τίποτα, μια και υπήρχε προσωπικό ειδικό για τη φύλαξη και την ψυχαγωγία των παιδιών. Εμείς συνεχίσαμε τη βόλτα μέσα από παιδικές χαρές, γήπεδα, πισίνες, νεροτσουλήθρες και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!

Εμείς, οι γονείς, είχαμε ανάγκη από μια βουτιά στη θάλασσα και το μωρό ήδη κοιμόταν στο καρότσι. Δεν θέλαμε όμως να χωριστούμε σαν ζευγάρι όπως κάναμε όλο το χειμώνα και αφήσαμε το μωρό στο βρεφονηπιακό σταθμό του ξενοδοχείου, με προσωπικό άκρως καταρτισμένο και εκπαιδευμένο για τη φροντίδα παιδιών. Ναι, καλά ακούσατε! Έτσι λοιπόν, αφήσαμε το κοιμισμένο μωρό μας και σχεδόν «τρέξαμε» στην υπέροχη ιδιωτική παραλία του ξενοδοχείου, σε 2 αναπαυτικές ξαπλώστρες, και απολαύσαμε ηλιοθεραπεία και μπάνιο. Μετά φυσικά κάναμε αρκετές στάσεις στις διαφορετικές πισίνες του ξενοδοχείου, όπου η μία ήταν καλύτερη από την άλλη!

Τις επόμενες μέρες τις περάσαμε στο κέντρο θαλάσσιων σπορ κάνοντας σκι, jet ski, μπανάνα, water rings, αλλά και στα γήπεδα τένις, στο μπιλιάρδο, στο πιγκ πονγκ και στο μοναδικό σκάκι κήπου. Το βράδυ ο γιος μας παρακολούθησε θεατρική παράσταση με ταχυδακτυλουργό και ήταν χαρούμενος μια και είχε γνωρίσει τόσα παιδιά στην ηλικία του από διαφορετικές χώρες.

Και επειδή η μαμά πρέπει να περιποιηθεί τον εαυτό της ως γυναίκα, έκλεισα στο βραβευμένο spa του ξενοδοχείου κάποιες αναζωογονητικές θεραπείες και μασάζ και ένιωσα άλλος άνθρωπος. Τα πρωινά γυμνάστηκα στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου και έκανα και γιόγκα! Τι άλλο να ζητήσει κανείς στις διακοπές του;

Kανένας δεν γκρίνιαξε όλες αυτές τις μέρες γιατί ο κάθε ένας από εμάς μπορούσε να κάνει ότι τον ευχαριστούσε χωρίς να υπάρχει φόβος για τα παιδιά, άγχος, και κούραση. Μέχρι που παίξαμε ένα βράδυ μαζί σαν οικογένεια και πήγαμε στα 3 θεματικά escape rooms που διαθέτει το ξενοδοχείο και καταφέραμε να λύσουμε τα μυστήρια! Νομίζω με τέτοια περιποίηση και διακοπές, το μυαλό μας λειτουργούσε στο φουλ!

Για εσάς που έχετε μεγαλύτερα παιδιά υπάρχει και το teenagers club για να μην ακούτε διαρκώς τη λέξη «Βαριέμαι»!

Νομίζω πως δεν υπάρχει ιδανικότερος οικογενειακός προορισμός από αυτόν τον υπαίθριο παράδεισο στην Κρήτη. Υπέροχο, φαγητό με επιλογές ανάμεσα σε διαφορετικά εστιατόρια, δραστηριότητες και υπηρεσίες που ικανοποιούν από τους πιο μικρούς μέχρι τους πιο απαιτητικούς, προκειμένου να ζήσετε ένα καλοκαίρι άνετο και ξεκούραστο.΄Ενας πραγματικός παράδεισος για τα παιδιά κάθε ηλικίας που συνδιάζει δημιουργικότητα, φαντασία, διασκέδαση, ψυχαγωγία και το πιο σημαντικό…παιδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις που διαρκούν μια ζωή! Ακριβώς όπως το αξίζει η οικογένειά σας!

Ειδική προσφορά για τις οικογένειες-αναγνώστες του childit.gr

Δείτε Επίσης

Το ξενοδοχείο Out of the Blue, Capsis Elite Resort, Out of the Blue προσφέρει την παρακάτω προσφορά για οικογένειες με την αναφορά ότι ειστε αναγνώστης μας.

LIFESTYLE COLLECTION

1-bedroom suite

Οι παρακάτω τιμές είναι ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση on Full Board Basis (πλήρη διατροφή: πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα), συμπεριλαμβάνoνται οι φόροι.

Από 1/06 μέχρι 15/06 στα 290,00 ευρώ ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση, με πλήρη διατροφή.

Από 16/06 μέχρι 30/07 στα 300,00 ευρώ ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση, με πλήρη διατροφή

Από 1/08 μέχρι 25/08 στα 350,00 ευρώ ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση, με πλήρη διατροφή

Γεύμα στο Ελληνικό μας εστιατόριο Seasalt & Rosemary & στο βραβευμένο Ιταλικό εστιατόριο  Safran (σε προκαθορισμένο μενού επιλογής a la carte)

Για ελάχιστη διαμονή 7 νυκτών προσφέρουμε επιπλέον τα εξής:

-Ένα αυτοκίνητο για μια ολόκληρη ημέρα για την ανακάλυψη των κρυφών θησαυρών της Κρήτης

-Μία θεραπεία Wellness capsule (30 λεπτών) για 2 άτομα

Τρόποι πληρωμής

50% με την ολοκλήρωση της κράτησης

Εξόφληση 5 μέρες πριν την άφιξη

© 2023 All rights reserved Powered by Brainfoodmedia.