TOP

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Την επόμενη φορά που θα κάνεις skip σε μια υγιεινή σαλάτα με λαχανικά και ξηρούς καρπούς σκέψου γιατί αποφάσισες να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Μήπως το άγχος και η κόπωση περιγράφουν την καθημερινότητά σου; Μήπως πρόσφατα η μπαταρία δεν φορτίζει με τίποτα; H έλλειψη μαγνησίου από τον οργανισμό έχει αυτά ακριβώς τα σημάδια.

Το μαγνήσιο που υπάρχει σε κάθε κύτταρο του οργανισμού μας και ειδικότερα στα οστά, τα δόντια, τους μυς και το συκώτι επηρεάζει και τη σωματική αλλά και την πνευματική μας κατάσταση ακόμα και στη σωστή λειτουργία της καρδιάς. Το μαγνήσιο είναι ένα συστατικό που πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου όταν επιλέγεις τι θα βάλεις στο πιάτο σου.

Πώς θα καταλάβω ότι έχω έλλειψη μαγνησίου;

To ότι ο οργανισμός σου χρειάζεται επειγόντως μαγνήσιο θα το αντιληφθείς από τα εξής συμπτώματα: κράμπες στα χέρια και τα πόδια, αϋπνία, άγχος, διαταραχές στη διάθεσή σου, κόπωση, ταχυπαλμία.

Τι ποσότητα πρέπει να λαμβάνω καθημερινά;

Το σώμα, μιας νέας γυναίκας  χρειάζεται καθημερινά 280 με 360 mg μαγνησίου. Όσο μεγαλώνεις χρειάζεσαι περισσότερο (410 mg περίπου).

Ποιες τροφές έχουν μαγνήσιο;

Θα το βρεις σε λαχανικά όπως στο σπανάκι και το λάχανο, στα δημητριακά ολικής άλεσης, τη βρώμη, τα οστρακοειδή, τη σόγια (και μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα), τη μαύρη σοκολάτα (ή κακάο), ηλιόσπορους, φουντούκια, καρύδια, παντζάρια, ταχίνι.

Σε περίπτωση που οι διατροφικές σου συνήθειες ή ο τρόπος ζωής σου δεν σε αφήνουν να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε μαγνήσιο, τότε ζήτησε από το φαρμακοποιό σου να σου προτείνει συμπληρώματα διατροφής.

Πάντα, για οποιοδήποτε σύμπτωμα, να παίρνεις τη συμβουλή και γιατρού!

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο