Now Reading
Costa Navarino:ένας επίγειος παράδεισος για οικογένειες

messinia

Φτάνοντας στη Νοτιοδυτική Πελλοπόνησο, στην πανέμορφη Μεσσηνία , λίγο πριν κατηφορίσεις το βουνό βλέπεις απο μακριά μια απέραντη πράσινη έκταση μπροστά στη θάλασσα και το μυαλό σου ταξιδεύει …

Δεν είχαμε ιδέα για το τί θα συναντούσαμε και είμασταν προετοιμασμένοι για τις κλασσικές οικογενειακές διακοπές. Ο ανυπόμονος Δημήτρης ρωτούσε συνέχεια «Μαμά, ποτε θα φτάσουμε στο Costa;” και εμείς περιμέναμε πώς κ πώς να ξεκουραστούμε απο τις «εξαντλητικές» διακοπές με παιδί που είχαμε κάνει ως τώρα.

Τρεις ημέρες γεμάτες. Τρεις ημέρες ξενοιασιάς και ηρεμίας όπου και οι τρεις μας κάναμε ότι επιθυμούσαμε χωρίς να αγχωνόμαστε για την ασφάλεια του παιδιού.

Aqua Park

Το πρωι μετα το λουκούλιο πρωινο γεύμα με ότι μπορούσε να λαχταρήσει ένα παιδί αλλα και οι πεινασμένοι γονείς του το περάσαμε στο παιδικό section του westin, aquapark.

Η παιδική πισίνα δεν ήταν μια συνηθισμένη πισίνα ξενοδοχείου. Ήταν παιδική χαρά μέσα σε νερό όπου μικροί και μεγάλοι απολάμβαναν τα χρωματιστά «ποτιστηρια» που σε καταβρέχουν διαρκώς. Κρυψώνες και τραμπάλες μες στο νερό, μέχρι και κούνιες και μεγάλα νεροπίστολα ενώ απο πάνω κουβάδες μπορεί να σε πετύχουν και να σε καταβρέξουν. Η μέρα μας εκέι περνούσε ευχάριστα , με απίθανο service αν σε επιανε πείνα για burgers κ sandwich, καφέδες και χυμούς.

Αργότερα βέβαια ο Δημήτρης ανακάλυψε και τις νεροτσουλήθρες όπου απο πολύ ψηλά κατέληγες σε 2 αποκλειστικές πισινούλες μόνο για αυτή την περίσταση.

Ανεβήκαμε και εμείς και σαν παιδιά χάσαμε την ώρα γλιστρώντας και γελώντας. Μέχρι και μαζί κάναμε αγκαλιά τσουλήθρα και περάσαμε υπέροχα.

Ο Δημήτρης κάθε μέρα , ή και κάθε 5 ωρο, ήθελε να αλλάζουμε και πισίνα μια και το ξενοδοχείο διαθέτει πάνω απο 4 διαφορετικούς χώρους με πισίνα ή και περισσότερους… Οπότε τη μία μας βρίσκατε στην παιδική , την αλλη στο pool bar, μερικές φορές στην πισίνα με τη γέφυρα όπου παίζαμε κρυφτό και αν είχε πολυ ήλιο πηγαίναμε σε αυτήν με το σκέπαστρο.

Aqua Park 3

Την επόμενη μέρα την περάσαμε στη θάλασσα του μαγευτικού Ιονίου όπου για καλή μας τύχη εκείνη τη στιγμή θαλάσσια χελωνάκια βγαίνανε απο το αυγό τους και εκπαιδευμενοι άνθρωποι απο το Σύλλογο για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας ΑΡΧΕΛΩΝ, σκάβανε την άμμο και βοηθούσαν τα χελωνάκια να βρουν το δρόμο τους για τη θάλασσα. Τριγύρω πολλοί επισκέπτες του ξενοδοχείου παρακολουθούσαν πισω απο μια κορδέλα και μαζί και εμείς όπου ο Δημήτρης είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό.. “Πρώτη φορα βλέπω θαλάσσια χελωνάκια να γεννιούνται μαμα..”. Ηταν μια συγκινητικη εμπειριά για όλους και το συζητούσαμε για μέρες.

turtles1

turtles2

Η θάλασσα μας χαλάρωσε και όταν ο Δημήτρης δεν ήθελε άλλο να είναι μαζί μας , τον πηγα στο sandcastle , ένας χώρος ειδικά διαμορφωμένος για παιδιά 4-7 χρονών ο οπο’ιος προσφέρει ψυχαγωγικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Έτσι εμείς συνεχίσαμε για λίγες ακόμα ώρες να απολαμβάνουμε τον ήλιο, τη θάλασσα και ενα cocktail στις αναπαυτικές ξαπλώστρες του ξενοδοχείου χαζεύοντας το Ιόνιο…ανέμελα. Ο Δημήτρης επέστρεψε χαρούμενος με έναν χαρταετό που είχε φτιάξει μόνος του και με κοχύλια θησαυρούς!

SandCastle6The Dunes Beach 3Kids playing at The Dunes Beach 2

Τα βράδυα τα περνούσαμε στην «πλατεία» του ξενοδοχείου όπου παιδάκια μαζευόντουσαν όλων των εθνικοτήτων και παίζανε όσο οι γονείς δειπνούσαν στο Ιταλικό εστιατόριο Da Luigi. Δειπνήσαμε και στο «Νargile”με ανατολίτικη κουζίνα το οποιο καταευχαριστηθήκαμε και φυσικά παντού υπήρχαν και παιδικά πεντανόστιμα μενού!

Agora

Στην «πλατεία» αυτη δεν έλειπαν και τα λαχταριστά παγωτά kayak τα οποία λειτουργούσαν ως κινητήρια δύναμη για το παιδί όλη την ημέρα μέχρι που ερχόταν η γνωστη βραδυνή ώρα για να διαλέξουμε τις αγαπημένες μας γεύσεις.

Δείτε Επίσης

Βρήκαμε ευκαιρία την τρίτη μας μέρα στο ξενοδοχείο να απολαυσουμε ο καθένας απο ένα μασαζ στο anazoe spa οσο ο Δημήτρης έπαιζε παιχνίδια στο νερό με το εξειδικευμένο προσωπικό για παιδιά απο την ομάδα του Sanscastle.

Anazoe Spa 4

Είχαμε καιρό να νιώσουμε σαν γονείς τόσο ήρεμα και ξένοιαστα, χωρίς άγχος για το παιδί με απόλυτη εμπιστοσύνη στο προσωπικό για την διασκέδαση και την ασφάλεια του. Ένας οικογενειακός προορισμός που προτείνω σε όλες τις οικογένειες που έχουν καιρό να νιώσει ο καθένας τις ανάγκες του και όπου έχει τη δυνατότητα να τις καλύψει στο μέγιστο.

Τip: τα παιδιά κάτω των 12 ετων είναι δωρεάν!

Σαμπά Ναταλί

Eυχαριστούμε πολύ το ευγενέστατο προσωπικό και την διεύθυνση του ξενοδοχείου για την φιλοξενία.

© 2023 All rights reserved Powered by Brainfoodmedia.