TOP

Συντάκτης: Νανά Χατζή

  1. Γέλα δυνατά: Θα κάνει το σώμα σου να τρανταχτεί και τις ενδορφίνες να λειτουργήσουν στο φουλ (οι ορμόνες της ευτυχίας, που σου δίνουν ενέργεια και καταπολεμούν την κατάθλιψη). Επίσης θα ηρεμήσουν οι ορμόνες που παράγουν στρες. Οι ειδικοί λένε ότι τα θετικά αποτελέσματα που προσφέρει στον οργανισμό ένα δυνατό και παρατεταμένο γέλιο, διαρκούν μέχρι και 12 ώρες…

2. Κράτησε το βάρος σου στα σωστά κιλά: για τις γυναίκες μετά τα 20, τα 10 επιπλέον κιλά από το σωστό μας βάρος, επιβαρύνουν την καρδιά μας και τριπλασιάζουν την πιθανότητα να έχουμε διάφορα προβλήματα υγείας.

3. Πλένε συχνά τα χέρια σου: έτσι μειώνεις στο 80% την πιθανότητα να κολλήσεις ένα ιό.

4. Να βγαίνεις με φίλους και να περνάς καλά: είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι με ισχυρό δίκτυο φίλων, ζουν πολύ περισσότερο από τους μοναχικούς.

5. Βρες μια άσκηση που σου ταιριάζει: ακόμη και ένα απλό περπάτημα επί 20 λεπτά την ημέρα, είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου.

6. Μην ξεχνάς να κάνεις μασάζ: σου παίρνει όλο το βάρος, βοηθά την κυκλοφορία του αίματος και απελευθερώνει στον οργανισμό ευεργετικές ουσίες όπως η σεροτονίνη.

7. Αγάπησε κάποιον: όταν νιώθεις αυτό το υπέροχο τρυφερό συναίσθημα, ο εγκέφαλός σου τροφοδοτείται από την ουσία ντοπαμίνη, που σε κάνει να νιώθεις αισιόδοξη και σε γεμίζει ευφορία!

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο