Now Reading
Πώς ο εκπαιδευτικός Μάριος Μάζαρης έφερε το τέλος της σχολικής χρονιάς… στην αρχή

Πώς ο εκπαιδευτικός Μάριος Μάζαρης έφερε το τέλος της σχολικής χρονιάς… στην αρχή

Άλλη μια ανάρτηση του schoolmarious που μας ενθουσίασε!

Άλλη μια ανάρτηση του schoolmarious που μας ενθουσίασε!

Είναι δυνατόν το τέλος της σχολικής χρονιάς να έρθει μόλις τις πρώτες μέρες που άρχισε το σχολείο; Τι προσδοκίες έχουμε από άλλη μία σχολική χρονιά; Ποιους φόβους και ποιες επιθυμίες κουβαλάνε γονείς και μαθητές από το πρώτο μέχρι το τελευταίο κουδούνι;

Ο Μάριος Μάζαρης είναι ένας λαμπρός εμπνευσμένος εκπαιδευτικός που οι αναρτήσεις του στο blog και το Instagram του μας έχουν συγκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια – με τρον τρυφερό του τρόπο δεν μας βάζει μόνο στην τάξη του, αλλά και στο μυαλό και την καρδιά των μικρών μαθητών του – κι εμείς φυσικά τον έχουμε βάλει στην ψυχή μας.

Σήμερα μοιραζόμαστε την πιο πρόσφατη του ανάρτηση – είμαστε σίγουροι ότι θα μοιραστούμε πολλές ακόμα στη συνέχεια:

«συγχαρητήρια, το παιδί σας ΤΕΛΕΙΩΣΕ το δημοτικό, το παιδί προβιβάστηκε στο γυμνάσιο! έτσι ξεκίνησε η φετινή πρώτη μας ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ με τους ΓΟΝΕΙΣ, αντίστροφα. τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας και ευχηθήκαμε καλή πρόοδο, μοίρασα τα φύλλα προόδου και τα απολυτήρια και ύστερα μαζί συμπληρώσαμε τους τελικούς βαθμούς. τους μίλησα για την παράμετρο της ΑΥΤΟΕΚΠΛΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ, όταν δηλαδή οι πεποιθήσεις μας για την πορεία του παιδιού γίνονται συμπεριφορές, άγχη και τακτικές μας που στην ουσία επηρεάζουν το ίδιο το αποτέλεσμα και το παιδί τις κάνει πράξη. με λίγα λόγια, αν δεν πιστέψεις σε ένα παιδί, δε θα το κάνει το ίδιο, αν πεις χαζό ένα παιδί θα πιστέψει και το ίδιο ότι είναι. η κουβέντα πέρασε σε όλα τα μαθήματα και ταυτόχρονα σε εφηβεία, σχέσεις, αλλαγές σώματος και ψυχολογία και σύνδεση και συναίσθημα. ήταν μια πολύ σημαντική αρχή. για να καταλάβουμε τελικά τι στόχους βάζουμε εμείς για τα παιδιά μας και αν μπορούμε να προβλέψουμε τη στάση, την υποστήριξη, την ενθάρρυνσή μας προς αυτά. Γιατί στο σχολείο καθρεφτίζεται η σχέση που έχουμε με τα παιδιά, στο σπίτι και στην τάξη. Στο τέλος ζήτησα να μου διαγράψουν ένα μάθημα από τα υπάρχοντα κι αν μπορούσαν με τι θα το αντικαταστούσαν.

οι πιο πολλοί έγραψαν για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οδική κυκλοφορία, πρώτες βοήθειες, κοινωνικές δεξιότητες και πράγματα που πάσχουμε. υστερόγραφο, ένα παιχνίδι in progress, μια λέξη από τον καθένα / καθεμία που τους συνδέει με τα δικά τους χρόνια στο δημοτικό στο πίσω μέρος φωτογραφιών που τυπώσαμε . τη συνέχεια θα τη μάθετε σε λίγες μέρες ❤️ σύνδεση για όλους».

© 2023 All rights reserved Powered by Brainfoodmedia.

ID - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Scroll To Top