TOP

Χρήσιμες συμβουλές για το κατάλληλο παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου

Ταξινόμηση και τύποι παιδικών καθισμάτων

Για κάθε ομάδα παιδιών με βάρος και μέγεθος, παράγονται διαφορετικές ομάδες παιδικών καθισμάτων, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά κάθε ηλικιακής κατηγορίας. Τα ίδια τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτων και ο σχεδιασμός τους πρέπει να συμμορφώνονται με το Ευρωπαϊκό Πρότυπο Ασφάλειας ECE R44 / 03 ή ECE R44 / 04 Universal. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ταξινόμηση, όλα τα παιδικά καθίσματα χωρίζονται σε πέντε ομάδες, ανάλογα με το βάρος του παιδιού.

Φωτογραφία από Antallaktikaexartimata.gr

Ομάδα 0

Τα μωρά που δεν είναι ακόμη σε θέση να καθίσουν μόνα τους, συνιστάται να μεταφέρονται μόνο σε κάθισμα αυτοκινήτου, όπου το παιδί βρίσκεται. Τα παιδικά καθίσματα είναι τα ίδια καροτσάκια που μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας ειδικούς ιμάντες στερέωσης. Το παιδί είναι στερεωμένο στη βάση με ένα φαρδύ και μαλακό λουράκι, και επιπλέον προστασία τοποθετείται γύρω από το κεφάλι του μωρού.

Ομάδα 0+

Αυτά τα κουκούλια μωρών είναι τοποθετημένα στραμμένα προς τα πίσω στο μπροστινό ή πίσω κάθισμα – αυτός ο προσανατολισμός καθιστά το μωρό ευκολότερο να αντέξει την πρόσθια πρόσκρουση του αυτοκινήτου. Οι καρέκλες αυτής της ομάδας, κατά κανόνα, είναι καθολικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φορέας, κουνιστή καρέκλα και ως καρέκλα. Μερικά από αυτά μπορούν να τοποθετηθούν σε σασί καροτσιού και να χρησιμοποιηθούν ως αιώρες καροτσιού.

Ομάδα 0+ και 1

Τα παιδικά καθίσματα αυτής της ομάδας έχουν παρόμοιο σχεδιασμό, το οποίο είναι ένα πλαστικό “σαπούνι” σε ένα ηλεκτρικό πλαίσιο. Αυτά τα παιδικά καθίσματα έχουν συνήθως πολλές θέσεις ανάκλισης (για εγρήγορση και ύπνο). Είναι εγκατεστημένα στον τρόπο χρήσης για την ομάδα “0+” που βλέπει προς την αντίθετη κατεύθυνση του ταξιδιού και στη λειτουργία της ομάδας “1” στραμμένη προς τα εμπρός και μόνο στο πίσω κάθισμα.

 Ομάδα 2 και 3

Για μεγαλύτερα παιδιά, παράγονται παιδικά καθίσματα, τα οποία παρέχουν, καθώς μεγαλώνει το παιδί, τη μετάβαση από τη χρήση των εσωτερικών ζωνών ασφαλείας σε εξωτερικές ζώνες αυτοκινήτου. Στο μέλλον, καθώς μεγαλώνει το παιδί, το πίσω μέρος αυτού του παιδικού καθίσματος αυτοκινήτου μπορεί να αφαιρεθεί, αφήνοντας μόνο το κάθισμα. Εγκατεστημένο μόνο προς την κατεύθυνση του ταξιδιού στο πίσω κάθισμα.

Ομάδα 3

Στην παλαιότερη ομάδα, μόνο τα προστατευτικά καθίσματα χρησιμοποιούνται ως συσκευή ασφαλείας. Σε αυτήν την περίπτωση, το παιδί στερεώνεται με τυπικές ζώνες αυτοκινήτου.

 Ομάδα 1/2/3

Παράγονται επίσης καθίσματα αυτοκινήτου γενικής χρήσης, το λεγόμενο. μετατρέψιμες καρέκλες κατάλληλες για πολλές ομάδες παιδιών (1, 2, 3). Αυτές οι καρέκλες είναι πιο πρακτικές επειδή θα διαρκέσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ομάδα καθισμάτων αυτοκινήτου 1/2/3

Η έκφραση “σύστημα συγκράτησης παιδιών” εισήχθη από το ευρωπαϊκό πρότυπο ασφαλείας ECE R 44/03 Universal και καλύπτει μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων από τα “παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου”. Πρώτα απ ‘όλα, εννοώ βρεφικούς φορείς και ενισχυτές.

Το παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου είναι ένα “συγκρότημα” της ομάδας “0”, σχεδιασμένο να μεταφέρει (ειδικά μακροχρόνια) μωρά που δεν είναι ακόμη σε θέση να καθίσουν μόνα τους. Δηλαδή, από τη γέννηση έως περίπου 6-12 μήνες. Τα καθίσματα του αυτοκινήτου είναι οι ίδιες βάσεις αναπηρικών αμαξιδίων που μπορούν να προστεθούν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας ειδικούς ιμάντες στερέωσης. Το παιδί είναι στερεωμένο στη βάση με ένα φαρδύ και μαλακό λουράκι και επιπλέον προστασία τοποθετείται γύρω από το κεφάλι του μωρού.

Το Booster είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο μαξιλάρι για το μεγαλύτερο παιδί που ζυγίζει 15 κιλά (από περίπου 4-6 ετών). Μερικές φορές ονομάζονται επίσης “καρέκλες με επένδυση”.

Καταχώρησε Σχόλιο