TOP

Το καλοκαίρι μπορεί να γίνει το πιο ευχάριστο διάστημα για μια εγκυμοσύνη. Η ζέστη βοηθάει στο να πίνετε πολλά υγρά, που είναι απαραίτητα για την ενυδάτωσή σας, υπάρχουν άπειρες επιλογές για υγιεινά σνακ καθώς τα φρούτα και τα λαχανικά του θέρους είναι λαχταριστά και πεντανόστιμα. Έχετε επιτέλους την ευκαιρία να φοράτε όσο πιο άνετα και δροσερά ρούχα μπορείτε και το κολύμπι είναι μια δραστηριότητα που μπορεί να μπει –με την έγκριση ωστόσο του γιατρού σας– στο πρόγραμμα.

Εδώ συγκεντρώσαμε μερικές συμβουλές για να απολαύσετε τους καλοκαιρινούς μήνες ακόμα περισσότερο:

  • Κάντε συχνά ντους με χλιαρό νερό!
  • Το κλιματιστικό σε μια ευχάριστη θερμοκρασία θα βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τη ζέστη.
  • Καλό είναι να αποφύγετε κάθε έντονη δραστηριότητα, τις άσκοπες μετακινήσεις, την έκθεση στον ήλιο, καθώς και τα μέρη με συνωστισμό.
  • Να πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε. Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι.
  • Αποφύγετε τα αναψυκτικά, τον καφέ και φυσικά το αλκοόλ!
  • Ξεχάστε τελείως τα ρούχα από συνθετικά υφάσματα ή τα πολύ στενά. Προτιμήστε άνετα, ελαφριά, ανοιχτόχρωμα βαμβακερά ρούχα.
  • Ένα ψάθινο ή ανοιχτόχρωμο καπέλο που αφήνει τον αέρα να περνά είναι απαραίτητο αξεσουάρ.

  • Το περπάτημα είναι μια τέλεια σωματική άσκηση που και στην περίοδο της εγκυμοσύνης, αφού συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Μπορείτε σε σκιερά μέρη ή όταν πέσει ο ήλιος να κάνετε καθημερινούς περιπάτους, αρκεί να σταματάτε αμέσως μόλις αισθανθείτε ότι κουράζεστε.
  • Το περπάτημα σε μια καθαρή παραλία πάνω στην άμμο είναι ιδανική και αναζωογονητική άσκηση για το μυϊκό σύστημα.
  • Το κολύμπι είναι μια ιδανική άσκηση που διώχνει την ένταση, μειώνει το πρήξιμο στα πόδια, τονώνει το σώμα και το βοηθάει να χαλαρώσει.
  • Αποφύγετε να κολυμπάτε μόνη σας αλλά πάντα με παρέα κάποιο γνωστό σας. Σε περίπτωση που σας πιάσει κράμπα την ώρα που κολυμπάτε, με ηρεμία και χωρίς να χάσετε την ψυχραιμία σας, γυρίστε ανάσκελα μέχρι να υποχωρήσει.
  • Οι μετακινήσεις δεν απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη, όμως υπάρχουν περιπτώσεις που αντενδείκνυνται ή πρέπει να είναι πολύ μικρές και περιορισμένες. Καλό θα ήταν να αποφύγετε πολύωρα ταξίδια.
  • Μην ξεχνάτε να φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας, φροντίζοντας το κάτω μέρος της να μην πιέζει την κοιλιά σας.
  • Μην επιλέγετε διαμονή σε μέρη που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε γιατρό ή νοσοκομείο, ιδιαίτερα μετά την 30η εβδομάδα της κύησης.
  • Επιλέξτε ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά διαιτολόγιο, που τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί ν’ αποτελείται από ελαφριά, δροσερά γεύματα και σνακ, φτωχό σε λιπαρά για να μην αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος.

Καταχώρησε Σχόλιο