TOP

Τι να προσέξετε και τι να αποφύγετε αν είστε έγκυος τους καλοκαιρινούς μήνες

Οι πιο σημαντικές συμβουλές για τη φροντίδα της εγκυμοσύνης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι είναι μια ευχάριστη εποχή για να απολαύσετε την εγκυμοσύνη σας αρκεί να λάβετε υπόψη σας τα παρακάτω:

Ενυδάτωση

Διατηρώντας τον εαυτό σας ενυδατωμένο πίνοντας πολύ νερό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είναι πολύ σημαντικό τόσο για τη μητέρα όσο και για το μωρό.

Ζάλη, ναυτία, ξηρά χείλη και στόμα, λιγότερα ούρα ή κίτρινα ούρα και υπερθέρμανση λόγω του ζεστού καιρού, σηματοδοτούν την αφυδάτωση.

Η καλοκαιρινή ζέστη τείνει να προκαλεί αφυδάτωση, οπότε συνιστάται να πίνετε 6-8 ποτήρια νερό για να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό όταν είστε έξω και περίπου.

Υγιεινά γεύματα

Συμπεριλάβετε πολλά φρέσκα φρούτα και χυμό για να νικήσετε τη ζέστη. Λαχανικά όπως το αγγούρι θα πρέπει να περιλαμβάνονται στη διατροφή τους καλοκαιρινούς μήνες. Αποφύγετε πολύ πικάντικα τρόφιμα.

Φορέστε φωτεινά ρούχα

Τα σκούρα ρούχα, ειδικά μαύρα ή κόκκινα, αυξάνουν την απορρόφηση θερμότητας κάνοντας τις εγκύους γυναίκες να αισθάνονται πιο ζεστές. Επομένως, σε ζεστές ηλιόλουστες μέρες, θα πρέπει να επιλέξετε φωτεινά ρούχα όπως λευκά, μπεζ για να αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου. Θυμηθείτε να φοράτε γυαλιά ηλίου, αντηλιακό γιλέκο και να χρησιμοποιείτε αντηλιακό όταν βγείτε.

Κάντε μπάνιο με δροσερό νερό

Σε αυτές τις ζεστές μέρες, το μπάνιο με δροσερό νερό σας κάνει να νιώθετε άνετα και πολύ πιο ευχάριστα. Το κολύμπι είναι επίσης πολύ καλό για τις εγκύους, οπότε αν έχετε χρόνο, απλώς πηγαίνετε στην πισίνα ή στην παραλία κοντά στο σπίτι σας για να απολαύσετε ένα δροσερό καλοκαίρι. Μιλήστε με το γιατρό σας ή τον ειδικό της γυμναστικής πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε νέα σωματική δραστηριότητα.

Αποφύγετε τα αλμυρά τρόφιμα

Τα αλμυρά τρόφιμα θα σας κάνουν να χάσετε νερό γρήγορα και να σας διψάτε τις ζεστές μέρες. Επομένως, κρατήστε μακριά αυτά τα τρόφιμα όπως πατατάκια, μπισκότα, κράκερ και ζυμαρικά κατά τη διάρκεια των θερινών ημερών.

Φροντίστε τα πόδια σας

Κρατήστε τα πόδια σας σε υψηλή θέση όταν έχετε την ευκαιρία, ειδικά κατά το χρόνο εργασίας. Θα βοηθήσει το αίμα να κυκλοφορεί στα πόδια και να αφαιρέσει το οίδημα των ποδιών και των χεριών. Το καλοκαίρι, τα πόδια των εγκύων είναι εύκολο να πρηστούν, οπότε η φροντίδα τους είναι πολύ σημαντική.

Μην ξεχνάτε τον μεσημεριανό σας υπνάκο

Η καλοκαιρινή ζέστη κάνει τις εγκύους πιο κουρασμένες, οπότε μην παραλείπετε τους μικρούς ύπνους. Θα πρέπει να αφιερώσετε 30 λεπτά για μεσημεριανό ύπνο και να κοιμάστε 7-8 ώρες την ημέρα.

Άσκηση την κατάλληλη στιγμή

Το περπάτημα, το κολύμπι, η γιόγκα και άλλες ασκήσεις εγκυμοσύνης είναι καλά για εσάς και το μωρό σας.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η άσκηση πρέπει να γίνεται νωρίς το πρωί ή το βράδυ όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης εάν νιώσετε κούραση είναι καλύτερα να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε. Μην προσπαθήσετε να πιέσετε τον εαυτό σας υπερβολικά ενώ κάνετε σωματικές δραστηριότητες. Προτιμήστε την ελαφριά άσκηση.

Περιορισμένη υπαίθρια δραστηριότητα κατά τις ζεστές ώρες

Το να είσαι έξω για να πάρεις λίγο καθαρό αέρα είναι πολύ καλό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αναζωογονηθείτε.

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών ημερών περιορίστε τις υπαίθριες δραστηριότητες σας νωρίς το πρωί ή το βράδυ. Αποφύγετε την έξοδο κατά τις ώρες αιχμής, όπως 11 π.μ. έως 4 μ.μ., όταν οι ακτίνες του ήλιου είναι ισχυρότερες.

Σωστή ανάπαυση και ύπνος

Ο ύπνος και η ανάπαυση είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για τις μητέρες. Ο ύπνος βοηθά στην εξάλειψη του στρες.

Η καλοκαιρινή ζέστη μπορεί να σας κάνει πιο κουρασμένους. Πάρτε χρόνο για τον εαυτό σας. Χαλαρώστε διαβάζοντας ένα βιβλίο, ακούγοντας μουσική ή κάνοντας διαλογισμό. Η ανάπαυση είναι πολύ σημαντική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Καταχώρησε Σχόλιο