TOP

Για γρήγορα, νόστιμα & θρεπτικά παιδικά σνακ θα χρειαστεί να έχετε στο ντουλάπι ή στο ψυγείο σας (κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες) τα 3 παρακάτω φυτικά αλείμματα. Σε αυτά προσθέστε και το ταχίνι, προσέχοντας στην ετικέτα να αναγράφει μόνο 100% σουσάμι.

-Φυστικοβούτυρο

 Υλικά:

Φιστίκια τύπου peanuts

Λίγο ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Ρίχνουμε σε δυνατό πολυκόφτη τα φιστίκια (περίπου μέχρι τη μέση του δοχείου) και 1-2 κουταλιές ελαιόλαδο. Χτυπάμε μέχρι να γίνει κρέμα. Θα χρειαστεί περίπου 10-25 λεπτά (ανάλογα με τον πολυκόφτη) με διαλείμματα ώστε να μην καεί ο πολυκόφτης.

-Αμυγδαλοβούτυρο

 Υλικά:

Αμύγδαλα ωμά αποφλοιωμένα

Λίγο ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Ρίχνουμε σε δυνατό πολυκόφτη τα αμύγδαλα (περίπου μέχρι τη μέση του δοχείου) και 1-2 κουταλιές ελαιόλαδο. Χτυπάμε μέχρι να γίνει κρέμα. Θα χρειαστεί περίπου 10-25 λεπτά (ανάλογα με τον πολυκόφτη) με διαλείμματα ώστε να μην καεί ο πολυκόφτης.

-Πραλίνα φουντουκιού

 Υλικά:

1 κούπα ωμά φουντούκια

3 κουτ. σούπας κακάο (άγλυκο)

3 κουτ. σούπας μέλι

ελάχιστο νερό ή γάλα φουντουκιού

Εκτέλεση:

Ψήνουμε τα φουντούκια στους 160 βαθμούς στον αέρα για 15 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν. Όσο περισσότερο ψηθούν τόσο πιο έντονο θα είναι το άρωμα φουντουκιού στην πραλίνα. Προσοχή όμως να μην καούν. Ξεφλουδίζουμε όσο μπορούμε τα φουντούκια τα βάζουμε σε ένα πολυκόφτη και τα αλέθουμε. Εάν ο πολυκόφτης δεν είναι αρκετά δυνατός θα χρειαστεί να σταματήσετε αρκετές φορές και να ξύσετε τα τοιχώματα. Δώστε χρόνο στη διαδικασία μέχρι που τα φουντούκια να αρχίσουν να βγάζουν το λάδι τους (γύρω στα 10 λεπτά). Επιδιώκετε να φτάσετε σε μία σχεδόν ρευστή πάστα. Στη συνέχεια προσθέτετε στον πολυκόφτη με την εξής σειρά το κακάο, το μέλι και τέλος το νερό και χτυπάτε ξανά. Ο στόχος αυτή τη φορά είναι απλά να ανακατευτούν ομοιόμορφα τα συστατικά και να γίνει το μίγμα ομοιογενές οπότε δεν θα πάρει πολύ χρόνο.

Η «Μαθαίνω Διατροφή» είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που μάχεται για μια καλύτερη διατροφή στην Ελλάδα.

www.mathainodiatrofi.org

Καταχώρησε Σχόλιο