TOP

Πώς κάθε μέρα να ξυπνάς (και να μένεις) χαρούμενη

Είναι τόσο εύκολο όσο δεν φαντάζεσαι...

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Πόσο συχνά ξυπνάς και χαμογελάς στον εαυτό σου; Kι όμως είναι κρίμα που αφήνουμε πίσω στην παιδική μας ηλικία το γέλιο όσο μεγαλώνουμε. Κρίμα κι άδικο για τη ψυχική μας υγεία. Οι στατιστικές λένε ότι τα παιδιά γελούν 150 φορές την ημέρα και οι μεγάλοι μόλις 12. Κι όμως, το γέλιο είναι θεραπευτικό. Όταν γελάς στον εαυτό σου στον καθρέφτη, ο οργανισμός σου παράγει τη σωστή χημεία της ευτυχίας που ονομάζεται ντοπαμίνη, ενδορφίνη, σεροτονίνη.

Με το γέλιο καταπολεμάς την κατάθλιψη, το στρες, γίνεσαι πιο δημιουργικός και βοηθάς τον εγκέφαλό σου να κάνει περισσότερες θετικές σκέψεις.

Το γέλιο ως θεραπεία

Ξεκίνησε την ημέρα σου χαμογελώντας στον εαυτό σου για όλα όσα είναι. Ξύπνα με χαμόγελο ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολη είναι η μέρα. Βάλε τον εαυτό σου να το κάνει αυτό σαν θεραπεία. Πάρε το πρωινό σου σημειώνοντας σε ένα χαρτί γιατί σήμερα χαμογελάς.

Αν θέλεις να το προχωρήσεις, μπορείς να αναζητήσεις yoga γέλιου. Έχω πάει σε ένα τέτοιο μάθημα. Στην αρχή είναι λίγο περίεργα, αλλά βγαίνεις από εκεί πιο ανάλαφρη και χαρούμενη. Λειτουργεί! Συνήθως μάλιστα τα μαθήματα yoga γέλιου είναι δωρεάν. Να τα κυνηγάς.

Πάρε μερικές βαθιές ανάσες,  ξεκίνησε την ημέρα  με το χαμόγελο στα χείλη και πήγαινε -αν είναι εφικτό- έναν περίπατο στη φύση. Οποιαδήποτε επαφή με τη φύση (ακόμα και στο κοντινό δημοτικό πάρκο) ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις και μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα.

Laughter Yoga | Liliana DeLeo | TEDxMontrealWomen

Πηγή: ΑllΥou

 

Καταχώρησε Σχόλιο