TOP

Πρωινό ξύπνημα: Εύκολα tips για να το επαναφέρεις

Τώρα που η καραντίνα έφτασε στο τέλος της

Συντάκτρια: Κωνσταντίνα Κύρκου

Η παραμονή στο σπίτι, λόγω της έξαρσης του Covid-19, τους προηγούμενους μήνες, άλλαξε μερικές από τις συνήθειες μας, αφού ο εγκλεισμός έγινε η νέα μας πραγματικότητα. Η καθημερινότητα διαφοροποιήθηκε, σταμάτησες να πηγαίνεις για δουλειά, να βγαίνεις έξω, να κουράζεις και να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου. Ένα αρκετά συχνό πρόβλημα των ημερών ήταν ο ύπνος. Κοιμάσαι πολύ αργά γιατί δεν νυστάζεις νωρίς, όμως έτσι αργείς να ξυπνήσεις και το πρωί. Η αλλαγή αυτή στο βιολογικό ρολόι του ύπνου, σίγουρη σου προκαλεί πονοκέφαλο στην σκέψη ότι η άρση των μέτρων πλησιάζει και εσύ πρέπει να συνηθίσεις να ξυπνάς νωρίς για να επιστρέψεις στο γραφείο σου.

#2 Ένα ελαφρύ μασάζ στον εαυτό σου. Με τα ακροδάχτυλα σου ξεκίνα να κάνεις μασάζ με κυκλικές κινήσεις στο κρανίο του κεφαλιού σου. Αυτό θα βοηθήσει το αίμα να κυκλοφορήσει πιο γρήγορα στον οργανισμό σου, ξυπνώντας αμέσως τις αισθήσεις σου.

#3 Αιθέρια έλαια. Η ευωδία μερικών σταγόνων από το αγαπημένο σου αιθέριο έλαιο αρκούν για να  ενεργοποιήσεις ευχάριστα τον εγκέφαλο σου. Τα εσπεριδοειδή, πορτοκάλι, λεμόνι, περγαμόντο έχουν απίστευτη  αναζωογονητική δύναμη. Ψέκασε το χώρο γύρω σου ή πρόσθετα στο πρωινό σου μπάνιο και η μέρα σου θα γίνει αυτόματα ομορφότερη.

#4 Λουλούδια, λουλούδια, λουλούδια. Τι πιο όμορφο θέαμα από τα αγαπημένα σου ανθισμένα λουλούδια. Σύμφωνα με τους ειδικούς, καλό θα ήταν να υπάρχουν λουλούδια στο δωμάτιο σου, αφού όταν ξυπνήσεις και τα αντικρίσεις θα έχεις μια ευχάριστη αίσθηση που θα σε συνοδεύει όλη την ημέρα.

Πηγή: AllYou

Καταχώρησε Σχόλιο