TOP

Πανελλήνιες εξετάσεις και διατροφή: Πώς να τονώσετε τα παιδιά

Μικρά διατροφικά tips για σίγουρη απόδοση

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Τα παιδιά της Γ’ λυκείου ως γνωστόν, δίνουν τον δικό τους αγώνα για την είσοδο τους στο πανεπιστήμιο, όμως μέσα σε όλα αυτά κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν και το άγχος των τελευταίων εξελίξεων με την πανδημία.  Ωστόσο, τα σχολεία για αυτούς τους μαθητές άνοιξαν ξανά και ο χρόνος άρχισε να κυλά αντίστροφα για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων. Αγαπημένοι γονείς, πρέπει να στηρίξετε τα παιδιά σας στην πρώτη τους μεγάλη προσπάθεια να πετύχουν αυτό που θέλουν για την ζωή τους, φροντίστε να είστε δίπλα τους, προετοιμάζοντας τα διατροφικά, αφού η σωστή διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόδοσή τους.

Διατηρήστε ένα ισορροπημένο καθημερινό πρόγραμμα. Την περίοδο της καραντίνας λίγο πολύ, όλοι αποπροσανατολιστήκαμε και βγήκαμε εκτός προγράμματος. Όμως τώρα πρέπει να επανέλθει το παιδί ακολουθώντας ένα ισορροπημένο καθημερινό πρόγραμμα φαγητού, το οποίο θα περιλαμβάνει και τα πέντε γεύματα.

Προσθέστε στην διατροφή τους τα ω-3 λιπαρά οξέα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα καλά αυτά λιπαρά, ενισχύουν την λειτουργία του εγκεφάλου, βελτιώνουν την μνήμη και μειώνουν το άγχος. Πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα είναι τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, τα καρύδια και τα κόκκινα φασόλια.

Φρούτα και λαχανικά σε αφθονία. Εξασφαλίστε μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών ημερησίως στην διατροφή του παιδιού σας. Βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά είναι απολύτως απαραίτητα για την θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η καφεΐνη δεν είναι καλή λύση. Μπορεί να προσφέρει μια προσωρινή τόνωση, όμως η υπερβολική κατανάλωση της προκαλεί νευρικότητα και προβλήματα στον ύπνο.

Στην μαύρη σοκολάτα λέμε ναι. Όχι μόνο επειδή μας αρέσει και μας κάνει χαρούμενους αλλά και επειδή βοηθάει στην πνευματική συγκέντρωση. Δύο τρείς φορές την εβδομάδα προσθέστε 30 γραμμάρια στην διατροφή του.

Και να θυμάστε (και εσείς και κυρίως τα παιδιά σας) το λιγότερο άγχος, φέρνει την μέγιστη απόδοση!

(πηγή: AllYou)

Καταχώρησε Σχόλιο