TOP

«Μια κούκλα μπορεί να αλλάξει τον κόσμο»: μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι

Η νέα καμπάνια της Barbie® στηρίζεται σε επιστημονική μελέτη που αναδεικνύει τα οφέλη του παιχνιδιού με κούκλες

Η Barbie® λανσάρει τη νέα καμπάνια «Μια κούκλα μπορεί να αλλάξει τον κόσμο», η οποία ενισχύει το μήνυμα «Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι». Ένα συγκινητικό βίντεο, το οποίο βασίζεται στα ευρήματα πρόσφατης μελέτης του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ και διεξήχθη από ομάδα νευροεπιστημόνων σε συνεργασία με την Barbie, παρουσιάζει τα οφέλη του παιχνιδιού με κούκλες και πως μπορούν να επηρεάσουν θετικά τον κόσμο.
Η επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε τον Οκτώβριο του 2020 χρησιμοποίησε την νευροαπεικόνιση για να δείξει ότι το παιχνίδι με κούκλες, όπως η Barbie, επιτρέπει στα παιδιά να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση και την επεξεργασία των κοινωνικών πληροφοριών, δεξιότητες που αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για τη μελλοντική συναισθηματική, ακαδημαϊκή και κοινωνική επιτυχία τους. Η ερευνητική ομάδα διαπίστωσε ότι η οπίσθια ανώτερη κροταφική αύλακα (pSTS), μια περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με την επεξεργασία κοινωνικών πληροφοριών, ενεργοποιούνταν ακόμη και όταν το παιδί έπαιζε μόνο του με κούκλες.

AD: Μία κούκλα μπορεί να κάνει τον κόσμο να αλλάξει!

«Αυτό είναι ένα εντελώς νέο εύρημα», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια Δρ. Σάρα Γκέρσον από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ. «Χρησιμοποιούμε αυτή την περιοχή του εγκεφάλου όταν σκεφτόμαστε άλλους ανθρώπους, ειδικά όταν σκεφτόμαστε τις σκέψεις ή τα συναισθήματα κάποιου άλλου. Το παιχνίδι με κούκλες ενθαρρύνει τα παιδιά να φτιάξουν τους δικούς τους μικρούς φανταστικούς κόσμους, σε αντίθεση με τα παιχνίδια επίλυσης προβλημάτων ή άλλα παιχνίδια δεξιοτήτων. Ενθαρρύνει τα παιδιά να σκεφτούν τους άλλους ανθρώπους και μπορούν να αλληλοεπιδράσουν μεταξύ τους. Το γεγονός ότι είδαμε στη μελέτη μας να ενεργοποιείται η οπίσθια άνω κροταφική αύλακα (pSTS), δείχνει ότι το παιχνίδι με κούκλες βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες που θα χρειαστούν στη μετέπειτα ζωή τους».

AD: Μία κούκλα μπορεί να κάνει τον κόσμο να αλλάξει!

«Ως το Νο1 Global Toy Property και με κληρονομία 62 χρόνων, ο σκοπός της Barbie ήταν πάντα να εμπνεύσει την επόμενη γενιά για τις απεριόριστες δυνατότητες τους», λέει η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head of Barbie and Dolls, Mattel. «Η έρευνα μιας ομάδας από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ δείχνει ότι όταν τα παιδιά χρησιμοποιούν τη φαντασία τους μέσω του παιχνιδιού με κούκλες, είναι σε θέση να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση, η οποία γνωρίζουμε ότι έχει διαρκή αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τον κόσμο γύρω τους. Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει την προβολή πραγματικών ιστοριών, τις οποίες δημιουργούν τα παιδιά όταν παίζουν με κούκλες στο σπίτι, και έχει σκοπό να υπενθυμίσουμε στους γονείς και τους φροντιστές παιδιών ότι η απλή πράξη του παιχνιδιού με κούκλες έχει αναπτυξιακά οφέλη».

Το βίντεο της καμπάνιας «Μια κούκλα μπορεί να αλλάξει τον κόσμο» παρουσιάζει παιδιά που παίζουν με κούκλες Barbie σε ένα ευρύ φάσμα σεναρίων. Τα παιδιά φαίνονται να διαβάζουν στις κούκλες τους, να τις ταΐζουν και να τις βάζουν για ύπνο. Καθώς αυτές οι σκηνές εξελίσσονται, μια σειρά από ερωτήσεις εμφανίζεται στην οθόνη ρωτώντας πώς θα ήταν το μέλλον αν είχαμε όλοι λίγο περισσότερη ενσυναίσθηση. Η προβολή των παιδιών που παίζουν με κούκλες μαζί με την εμφάνιση των ερωτήσεων για το μέλλον, δείχνει πως το παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση.

AD: Μία κούκλα μπορεί να κάνει τον κόσμο να αλλάξει!

«Θέλαμε να δώσουμε ζωή στην ιδέα, αξιοποιώντας τα νευροεπιστημονικά ευρήματα, πως το παιχνίδι με κούκλες βοηθά φυσικά τα παιδιά να ενισχύσουν αυτές τις σημαντικές δεξιότητες επεξεργασίας των κοινωνικών πληροφοριών», δήλωσε ο Ned McNeilage, Chief Creative Officer στο BBH LA. «Με αυτήν την καμπάνια, εστιάζουμε στην προβολή όμορφων στιγμών παίζοντας και στη διαφορά που μπορούν να κάνουν αυτές οι μικρές στιγμές για να βοηθήσουν το μέλλον ενός παιδιού»

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για αυτή τη νέα συνεργασία καθώς η Barbie ήταν πάντα ηγέτης και πρωτοπόρος κάνοντας πράγματα διαφορετικά και μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Είμαστε ενθουσιασμένοι γι’ αυτήν την καμπάνια και ανυπομονούμε για τις επόμενες συνεργασίες που θα ακολουθήσουν», δήλωσε η Amy Hinsley, Business Director, BBH LA.

Καταχώρησε Σχόλιο