TOP

Επιστρέφοντας στη σχολική ζωή και στην καθημερινότητα, τα παιδιά επιστρέφουν και σε μεγαλύτερες ενεργειακές απαιτήσεις καθώς περνούν τη μεγαλύτερη μέρα τους στο σχολείο. Είναι βέβαιο πως για να ανταπεξέλθουν εύκολα και αποδοτικά στις υποχρεώσεις τους χρειάζονται να «φορτίζουν» ενέργεια με θρεπτικά σνακ. Προτείνουμε τις παρακάτω ιδέες για να τους τα ετοιμάσετε με αγάπη και φροντίδα:

Αποξηραμένα φρούτα

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως η E και η C, καθώς και σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως ο σίδηρος, ο χαλκός, το σελήνιο και το κάλιο, αλλά και σημαντικά φλαβονοειδή και καροτενοειδή συστατικά. Τα πιο συνηθισμένα αποξηραμένα φρούτα που κυκλοφορούν στη χώρα μας είναι οι σταφίδες, τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, τα σύκα και οι χουρμάδες. Φροντίστε μόνο να ελέγχετε πάντα τα συστατικά τους και αποφύγετε όσα περιέχουν επιπλέον ζάχαρη ή πρόσθετα. Αποτελούν εύκολη λύση για όσους δεν τρώνε φρούτα και αναζητούν ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ, αντί για γλυκό.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των παιδιών. Περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους.

Αφήστε τα να διαλέξουν μόνοι τους αυτά που προτιμούν, μια και τα παιδιά ευχαριστιούνται να καταναλώνουν αυτό που έχουν διαλέξει μόνα τους. Έρευνες έχουν αποδείξει πως σνακ με φρούτα μειώνουν το άγχος, ενισχύουν τη διάθεση και μειώνουν τη συναισθηματική δυσφορία. Προτιμήστε πάντα λαχανικά και φρούτα εποχής. Σουβλάκι φρούτων, στικς καρότου και αγγουριού, κομματάκια μπανάνας με ταχίνι, πολύχρωμες πιπεριές με τυράκια, κομματάκια μήλο με κανέλα, μηλόπιτα, σαλάτα λάχανο-καρότο, είναι μερικές ιδέες για αγαπημένα σνακ των παιδιών.

 

Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Προτιμήστε το κουλούρι να είναι ολικής άλεσης και συνδυάστε το με λίγο τυράκι της προτίμησής του. Οι σπόροι του σουσαμιού προσφέρουν περισσότερο από το 1/4 των ημερήσιων αναγκών σε ασβέστιο, αποτελούν υψηλής βιολογικής αξίας φυτικές πρωτεΐνες και περιέχουν κυρίως βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Μπάρες δημητριακών

Ένας εύκολος τρόπος να φάνε ξηρούς καρπούς και να γεμίσουν τις μπαταρίες τους ενέργεια είναι οι μπάρες δημητριακών, οι οποίες στα μάτια των περισσότερων παιδιών μοιάζουν με «γλυκό». Οι μπάρες περιέχουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη καλή διάθεση όλη μέρα! Αν εμπλέξετε να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες στο σπίτι ακόμα καλύτερα! Ακολουθήστε την παρακάτω γευστική συνταγή για να είστε σίγουρες ότι θα τις λατρέψει.

Easy Bake Σπιτικές μπάρες δημητριακών με 2 σοκολάτες

 Σκεύη/συσκευές: ταψί φούρνου με βάση 27Χ21 εκ., ανοξείδωτο μπολ, μικρή κατσαρόλα

Χρόνος προετοιμασίας: 20 λεπτά

Χρόνος ψησίματος: 10 λεπτά

Χρόνος αναμονής: 20 λεπτά

Μερίδες: 18 μπάρες

Βαθμός δυσκολίας: Εύκολο

Υλικά:

  • 500 γρ. μείγμα Easy Bake Μπάρες Δημητριακών
  • 150 γρ. κουβερτούρα γάλακτος σε κομματάκια
  • 150 γρ. λευκή κουβερτούρα σε κομματάκια
  • 3 κ.σ. κρέμα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1) Στρώνουμε μια λαδόκολλα σε ταψί με βάση 27Χ21 εκ. Απλώνουμε επάνω ομοιόμορφα το μείγμα, διαλύοντας τυχόν συσσωματώσεις.

2) Μετά το πιέζουμε καλά, με την παλάμη μας ή μια σπάτουλα, ώστε να μην έχει κενά.

3) Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C (με αέρα) για 8-10 λεπτά.

4) Κόβουμε στο επιθυμητό μέγεθος (σε 18 μέρη), πριν κρυώσει.

5) Αφήνουμε τις μπάρες να κρυώσουν για περίπου 20 λεπτά.

6) Βάζουμε την κουβερτούρα γάλακτος σε ανοξείδωτο μπολ και την λιώνουμε σε μπεν μαρί (δηλαδή τοποθετούμε το μπολ πάνω από μικρή κατσαρόλα με νερό που σιγοβράζει). Αποσύρουμε το μπολ από τη φωτιά και ανακατεύουμε με σπάτουλα ζαχαροπλαστικής μέχρι να είναι τελείως λείο.

7) Βουτάμε τις μισές μπάρες στη σοκολάτα και τις ακουμπάμε σε ταψί περασμένο με λαδόκολλα για να κρυώσουν και να στερεοποιηθεί η σοκολάτα.

8) Βάζουμε τη λευκή κουβερτούρα και την κρέμα γάλακτος σε ανοξείδωτο μπολ και την λιώνουμε με τον ίδιο τρόπο (μπεν μαρί). Βουτάμε τις υπόλοιπες μπάρες στη λευκή σοκολάτα και τις ακουμπάμε στο ταψί με τη λαδόκολλα.

9) Για να στερεοποιηθούν οι σοκολάτες πιο γρήγορα βάζουμε τις μπάρες στο ψυγείο. Τους θερμότερους μήνες (Άνοιξη & Καλοκαίρι) φυλάμε τις μπάρες σε αεροστεγές τάπερ στο ψυγείο.

Προσοχή: Φροντίστε οι μερίδες που βάζετε για το σχολείο να μην είναι μεγάλες, καθώς μπορεί να αποτρέψει το παιδί από το να το φάει με ευχαρίστηση.

Καταχώρησε Σχόλιο