TOP

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Η περίοδος του lockdown, άφησε σε πολλούς από εμάς την συνήθεια να γυμναζόμαστε στο σπίτι, την οποία ακολουθούμε ακόμα και τώρα, χωρίς να χρειάζεται έτσι να τρέχουμε στα γυμναστήρια μέσα στην ζέστη. Η προπόνηση στο σπίτι, είτε διαθέτεις κάποιο εξοπλισμό είτε όχι, μπορεί να σου εξασφαλίσει μια ισορροπημένη σχέση με την γυμναστική και φυσικά να αποκτήσεις το ιδανικό για εσένα σώμα. Όμως συχνά υπάρχει η πεποίθηση πως με την γυμναστική στο σπίτι τα αποτελέσματα αργούν να έρθουν και εσύ απογοητεύεσαι. Μήπως όμως δεν φταίει αυτό, αλλά ορισμένα λάθη που υιοθετούμε όταν επιχειρούμε να γυμναστούμε μόνες μας και τελικά δεν προπονούμαστε ολοκληρωμένα;

1. Κάνεις το ίδιο πρόγραμμα κάθε μέρα. Ίσως από τα συχνότερα λάθη που συναντάμε με την γυμναστική στο σπίτι. Ναι συμφωνώ ότι μπορεί να βρήκες ένα σούπερ πρόγραμμα στο YouTube, όμως η συνεχόμενη και καθημερινή επανάληψή του, κουράζει τους μύες, οι οποίοι συνεχώς επιζητούν νέες προκλήσεις για να γυμναστούν.

2. Ξεχνάς την προθέρμανση αλλά και την αποθεραπεία. Όχι επειδή φόρεσες τα αθλητικά σου, πρέπει να πιάσεις κατευθείαν τα βαράκια. Η τακτική αυτή μόνο τραυματισμούς μπορεί να σου προκαλέσει αφού το σώμα σου δεν είναι προετοιμασμένο σωστά για την άσκηση. Το ίδιο συμβαίνει και με την αποθεραπεία. Ολοκλήρωσε την προπόνηση σου με τις κατάλληλες διατάσεις, ώστε να αποφορτίζεις τους μύες φυσιολογικά και να μπορείς να συνεχίσεις και τις επόμενες ημέρες.

3. Κομμένες οι υπερβολές. Το ότι μπορείς να γυμνάζεσαι από την άνεση του σπιτιού σου, δεν σημαίνει ότι θα έχεις πιο γρήγορα αποτελέσματα αν το κάνεις συνέχεια 24/7. Ακολούθησε ένα πρόγραμμα με βάση το επίπεδό σου μέχρι 4 φορές την εβδομάδα max.

4.Τα ενδιάμεσα διαλείμματα σου κάνουν την ζημιά. Και θέλω να πω, πως φυσικά και πρέπει να υπάρχουν, όμως δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ μεγάλα, ούτε φυσικά πολύ μικρά. Η ξεκούραση ανάμεσα στα σετ είναι απαραίτητη, όμως φρόντισε να μην το παρακάνεις.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο