TOP

Οι μεταβολές του καιρού. Το κρύο που αυξάνεται. Η διαφορά της θερμοκρασίας από τους εσωτερικούς χώρους με όταν βγαίνετε έξω. Η υγρασία. Είναι όχι μόνο καιρικές συνθήκες αλλά και παράγοντες που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας και να προφυλάσσετε έγκαιρα κι εσάς και το μωρό που κυοφορείτε.

Ντυθείτε ζεστά

Να φοράτε άνετα, μαλάκα, φαρδιά ρούχα που να καλύπτουν το σώμα και ιδιαίτερα την κοιλιά σας, που χρειάζεται περισσότερη προσοχή αυτό το διάστημα. Αυτή τη σεζόν είναι στη μόδα τα puffer jackets που θα αποτελέσουν ιδανική λύση χωρίς να νιώσετε ότι δεν ακολουθείτε τις τάσεις. Επίσης, στις νέες κολεξιόν φορέθηκαν ιδιαίτερα τα x large πουλόβερ –που θυμίζουν αυτά του συντρόφου σας– που επίσης μια χαρά θα ταιριάζουν τώρα στο σώμα σας που αλλάζει με τα δεδομένα της εγκυμοσύνης. Τέλος οι μακριές χουχουλιάρικες ζακέτες αποτελούν μια διαχρονικά κομψή επιλογή.

Προσέξτε τα τακούνια

Ειδικά τις μέρες που βρέχει προσέξτε να επιλέγετε χαμηλά παπούτσια με αντιολισθητικούς πάτους. Με την εγκυμοσύνη ίσως να πρήζονται τα πόδια σας πιο εύκολα, οπότε τα χαμηλά και άνετα παπούτσια θα πρέπει να είναι πρώτη σας επιλογή, ιδιαίτερα αν περπατάτε πολύ ή είστε πολλές ώρες στο πόδι. Σημαντικό κατά την εγκυμοσύνη είναι ότι αλλάζει το κέντρο βάρος και είναι πιο εύκολο να γλιστρήσετε γενικώς, πόσο μάλλον όταν οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια γλιστράνε.

 

Φτιάξε ατμόσφαιρα στο σπίτι

Και δεν εννοώ με κεράκια και ρομαντικές λεπτομέρειες… Αλλά με ζεστά χαλιά στο πάτωμα, θέρμανση στο σπίτι και αφυγραντήρα που θα διατηρεί την υγρασία στα δωμάτια στην ιδανική αναλογία. Να έχετε στο νου σας να μην είναι ξηρός ο αέρας στο σπίτι και να ανανεώνετε τακτικά το οξυγόνο. Ο ιονιστής επίσης θα μπορούσε να είναι μια καλή ιδέα.

Κρατηθείτε σε φόρμα

Έχει παρατηρηθεί ότι τον χειμώνα είναι πιο εύκολο να πάρουμε βάρος. Όταν όμως είστε στην εγκυμοσύνη πρέπει να μην κάνετε υπερβολές. Προσπαθείτε να τρώτε τακτικά μικρά γεύματα, να πίνετε αρκετό νερό, να κάνετε διατροφή που να σας προσφέρει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες ή να παίρνετε κάποιο συμπλήρωμα που θα σας δώσει ο γιατρός σας. Ήπιες μορφές άσκησης θα σας ωφελήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Φροντίστε το δέρμα σας

Πέρα από την εσωτερική ενυδάτωση που είναι εξαιρετικά σημαντική το χειμώνα έχει και το δέρμα σας αυξημένες ανάγκες. Επειδή μάλιστα στην εγκυμοσύνη η επιδερμίδα έχει από μόνη της την τάση να γίνεται πιο εύκολα ξηρή, προσπαθήστε να την ενυδατώνεται τακτικά. Οπωσδήποτε μετά το μπάνιο να χρησιμοποιείτε προϊόντα περιποίησης φιλικά προς εσάς και το μωρό σας, όσο γίνεται πιο φυσικά και οικολογικά. Αν και το καυτό μπάνιο, μοιάζει δελεαστικό τις κρύες μέρες το χειμώνα, ξηραίνει ακόμα περισσότερο το δέρμα και το κάνει πιο ευάλωτο – γι’ αυτό να προτιμάτε το ζεστό προς χλιαρό.

Προφυλαχθείτε από τα μικρόβια

Ο χειρότερος σας εχθρός το χειμώνα είναι οι ιώσεις. Φροντίστε να πλένετε συχνά τα χέρια. Να μην έρχεστε σε επαφή με ανθρώπους που είναι κρυωμένοι ή έρχονται λόγω επαγγέλματος σε επαφή με μικρόβια ή με φορείς μικροβίων. Να αποφεύγετε χώρους που δεν αερίζονται ή που υπάρχει συνωστισμός κόσμου.

Ο χειμώνας είναι μια εποχή με πολλές ομορφιές, μπορείτε να τη χαρείτε και να την απολαύστε ακόμα και την περίοδο που είστε έγκυος.

Καταχώρησε Σχόλιο