TOP

Καούρες τέλος… με τη δύναμη της φύσης

Τρόποι και φυσικά αφεψήματα που θα σας ανακουφίσουν από στομαχικές ενοχλήσεις

Οι καούρες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να γίνουν εξαιρετικά οδυνηρές. Πολλές θεραπευτικές λύσεις είναι φαρμακευτικές αλλά επειδή δεν θέλετε να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας αλλά ούτε και το μωρό με χημικές ουσίες, ευτυχώς το φαρμακείο της φύσης έχει προβλέψει για να μας προμηθεύσει με συστατικά που μπορούν να σας ανακουφίσουν.

Νερό ναι αλλά με προσοχή

Η ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι σημαντική, ωστόσο προσέξτε να μην πίνετε μεγάλη ποσότητα νερού μαζεμένη – φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό αλλά χωρισμένο συνετά σε όλη τη διάρκεια της μέρας.

Λεμόνι το θαυματουργό

Πολύ ωφέλιμο στο νερό είναι και το λεμόνι. Ο χυμός λεμονιού βοηθάει στην ισορροπία του οξέος στο στομάχι και στην πέψη. Προσθέτοντας λεμόνι στο νερό έχετε ένα εύκολο ανακουφιστικό γιατρικό στη στιγμή.

Δυόσμος – άρωμα και θεραπεία

Ο δυόσμος επίσης αποτρέπει την παλινδρόμηση του οξέος και ανακουφίζει φυσικά, μασήστε μερικά φυλλαράκια, ή βράστε ένα αφέψημα – ακόμα και οι καραμέλες ή οι τσίχλες με γεύση δυόσμου έχουν ανακουφιστικό αποτέλεσμα.

Μίλα μου για μηλόξιδο

Αν και ακούγεται οξύμωρο το ξίδι να βοηθάει στην καταπολέμηση της καούρας, ωστόσο το μηλόξιδο διαλυμένο σε νερό έχει λειτουργίες σαν το λεμόνι.

Τζίντζερ

Σε σκόνη, σε μορφή χάπι ή ως αφέψημα το τζίντζερ ανακουφίζει εξαιρετικά το στομάχι, αλλά στην εγκυμοσύνη φροντίστε να το προσλαμβάνετε με μέτρο…

Νερό καρύδας

Δεν είναι τόσο διαδεδομένο στη χώρα μας, ωστόσο και το νερό καρύδας ενυδατώνει και επαναφέρει το φυσιολογικό ph στα οξέα στο στομάχι, αρκεί όπως και με το νερό (και τα υγρά γενικότερα) θέλει λίγο λίγο…

Αλόε βέρα

Ακόμα και στην εξωτερική της χρήση η αλόη μπορεί να σας ανακουφίσει αν την επαλείψετε πάνω στο στήθος και το στομάχι – αλλά και ο χυμός της είναι εξίσου αποτελεσματικός.

Τι να αποφύγετε:

  • Τα σφιχτά-εφαρμοστά ρούχα
  • Τα αναψυκτικά
  • Τα καυτερά φαγητά
  • Τις ντομάτες
  • Το κάπνισμα
  • Το αλκοόλ
  • Τις πολύ λιπαρές τροφές

Τι άλλο βοηθάει

  • Η άσκηση
  • Το να κοιμάστε στην αριστερή πλευρά
  • Η όρθια στάση
  • Η τσίχλες με μαστίχα μετά το φαγητό

Καταχώρησε Σχόλιο