TOP

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Όλοι αντιμετωπίζουμε κακές μέρες με ανάλογη ψυχολογία. Το ζήτημα είναι να μην αφήσουμε αυτές τις μέρες ή στιγμές να καθορίσουν την ζωή μας. Η ευτυχία και η δυστυχία, εξαρτώνται, πολλές φορές, από την οπτική με την οποία αντιμετωπίζουμε μια κακή μέρα στην καθημερινότητα μας. Έχοντας αυτό στο μυαλό σου, μην αφήσεις μια «άτυχη» στιγμή να καθορίσει τον τρόπο που θέλεις να ζεις. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που δεν θα νιώθεις ψυχολογικά καλά, δοκίμασε μια από τις παρακάτω συμβουλές και άλλαξε την διάθεση σου σε λίγα μόλις λεπτά.

1.Γύρισε το χρόνο πίσω σε χαρούμενες αναμνήσεις. Αυτό θα το πετύχεις πολύ εύκολα, βλέποντας παλιές φωτογραφίες είτε στο κινητό σου είτε ξεφυλλίζοντας κάποιο άλμπουμ. Μερικές όμορφες αναμνήσεις αποτυπωμένες σε εικόνες, σίγουρα θα σε ταξιδέψουν σε εκείνο το καλοκαίρι που πέρασες τόσο υπέροχα.

2.Πηγαινε μια βόλτα περπατώντας. Μόνη σου ή με παρέα κάνε μια βόλτα με τα πόδια για να αλλάξεις παραστάσεις και να καθαρίσεις το μυαλό σου.

3.Κέρασε τον εαυτό σου μια…σοκολάτα. Ε, ναι σου αξίζει μια γλυκιά γεύση τέτοιες «δύσκολες» και «πικρές» ώρες. Είναι αποδεδειγμένο άλλωστε, πως η μαύρη σοκολάτα έχει πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι ότι μας κάνει πιο ευτυχισμένους και πιο χαρούμενους στη στιγμή.

4. Άκου μουσική και dance like nobody’s watching! Τα αγαπημένα εκείνα τραγούδια, που ότι και να συμβεί εσύ θα τα χορέψεις όταν είσαι έξω, ήρθε η ώρα να τα ακούσεις και να νιώσεις καλύτερα. Γιατί όχι, να ρίξεις και καμία στροφή.

5.Πάρε έναν υπνάκο. Όχι στην κυριολεξία, αν δεν νυστάζεις. Ξάπλωσε κλείσε τα μάτια και σκέψου ό,τι σε κάνει χαρούμενη. Αν δεν πιάσει, κλάψε!  Το χρειάζεσαι και σίγουρα θα σε βοηθήσει.

Εμπρός! Μην κάθεσαι, δοκίμασέ τα (όλα) γιατί εκεί έξω υπάρχουν άτομα που χρειάζονται το χαμόγελο σου.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο