TOP

Η αλλαγή μιας ώρας και κυρίως το ότι η μέρα μεγάλωσε και έγινε πιο φωτεινή μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση στη ρουτίνα ύπνου του μωρού σας. Ξαναφτιάξτε το πρόγραμμά του με βάση τη θερινή ώρα!

  • Στην αρχή προσπαθήστε να μετατοπίσετε το πρόγραμμά του κατά μισή ώρα μόνο – και σε μία εβδομάδα κατά μισή ώρα πάλι νωρίτερα.
  • Το ίδιο ισχύει και για τον μεσημεριανό ύπνο και τους ύπνους μικρότερης διάρκειας
  • Το φως παίζει μεγάλο ρόλο, προσπαθήστε να κρατάτε το δωμάτιό του υποφωτισμένο κατά τη διάρκεια των πρωινών ή μεσημεριανών του ύπνων
  • Το βράδυ κλείστε καλά κουρτίνες και παντζούρια για να είναι το δωμάτιό του αρκετά σκοτεινό

  • Το απόγευμα κάντε περισσότερες δραστηριότητες, ασκήσεις, βόλτες, για να κουράζεται και να του είναι πιο φυσική η ανάγκη του ύπνου
  • Φτιάξτε μια καθιερωμένη ρουτίνα ύπνου ώστε σιγά σιγά να αναγνωρίζει τα προκαθορισμένα βήματα και στάδια
  • Βεβαιωθείτε ότι το δωμάτιό του είναι καλά αερισμένο χωρίς μυρωδιές ή κάτι που θα μπορούσε να το ενοχλεί
  • Μαζί με την ώρα αλλάζει σιγά σιγά και ο καιρός και η θερμοκρασία, ελέγχετε να μην κρυώνει αλλά και να μη ζεσταίνεται υπερβολικά
  • Αν δείτε και το αναστατώνει η αλλαγή ώρας – μείνετε λίγο περισσότερο μαζί του μέχρι να κοιμηθεί, νανουρίστε το, το να νιώθει την παρουσία σας το ηρεμεί

Συνήθως τα μωρά συνηθίζουν εύκολα την αλλαγή ώρας και προσαρμόζονται μετά από λίγες μέρες.

Καταχώρησε Σχόλιο