TOP

Η πίτσα είναι ένα αγαπημένο και απολαυστικό φαγητό για κάθε παιδί. Για να είναι όμως εκτός από απολαυστική και υγιεινή πρέπει να αποφεύγουμε τις έτοιμες πίτσες του εμπορίου ή τις κατεψυγμένες και να προσφέρουμε στα παιδιά μας σπιτικές χειροποίητες πίτσες με καλής ποιότητας πρώτες ύλες. Η σπιτική πίτσα μπορεί να αποτελέσει μία καλή και γρήγορη λύση για βραδινό γεύμα αλλά και ως σνακ που μπορεί να καταναλωθεί και την επόμενη μέρα.

Παρακάτω προτείνουμε μία συνταγή για ζύμη πίτσας ολικής άλεσης. Στη συγκεκριμένη συνταγή αντικαθιστούμε μέρος του λευκού αλευριού με αλεύρι ολικής άλεσης που είναι λιγότερο επεξεργασμένο και με περισσότερες φυτικές ίνες. Έχοντας μια καλή βάση για πίτσα, τώρα μπορείτε να την ολοκληρώσετε προσθέτοντας σπιτική σάλτσα ντομάτας, τυρί και ό,τι λαχανικά θέλετε και να  έχετε μία «μεσογειακού τύπου» πίτσα!

Υλικά:

1 κ .σ. κοφτή ξερή μαγιά

125 γρ. χλιαρό νερό

1 κ.γ. μέλι

100γρ. αλεύρι ολικής

125γρ. αλεύρι λευκό

Αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση:

1 . Σε ένα μπολ ή στον κάδο του μίξερ προσθέτουμε τη μαγιά, το νερό και το μέλι, ανακατεύουμε με ένα σύρμα και αφήνουμε στην άκρη για 5 λεπτά.

2 . Στη συνέχεια προσθέτουμε τα αλεύρια, το αλάτι και το πιπέρι.

3 . Ανακατεύουμε με τα χέρια ή με το γάντζο σε μέτρια ταχύτητα μέχρι να γίνει μια μαλακή ζύμη και να ξεκολλάει από τα τοιχώματα.

4 . Βάζουμε τη ζύμη σε ένα λαδωμένο μπολάκι, σκεπάζουμε με μεμβράνη ή με μια πετσέτα και αφήνουμε για 1 ώρα να φουσκώσει.

Η «Μαθαίνω Διατροφή» είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που μάχεται για μια καλύτερη διατροφή στην Ελλάδα.

www.mathainodiatrofi.org

Καταχώρησε Σχόλιο