TOP

Η τυρόπιτα αποτελεί ένα παραδοσιακό φαγητό της ελληνικής κουζίνας που μπορεί να καταναλωθεί είτε ως κύριο γεύμα είτε ως σνακ. Είναι μία πολύ καλή λύση για σνακ στο σχολείο καθώς είναι μία νόστιμη και χορταστική επιλογή ιδιαίτερα αγαπητή στα παιδιά.

Σαφώς προτιμάμε τη σπιτική τυρόπιτα, που φτιάχνεται από καλής ποιότητας πρώτες ύλες, από τις έτοιμες του εμπορίου. Βέβαια για να αποτελεί η σπιτική τυρόπιτα μία υγιεινή και ισορροπημένη επιλογή πρέπει να  προσέχουμε τα εξής:

  • Αποφεύγουμε την έτοιμη ζύμη σφολιάτας και τη σφολιάτα κουρού που περιέχουν επεξεργασμένα φυτικά έλαια (π.χ. φοινικέλαιο) και είναι πλούσια σε υδρογονωμένα (trans) λιπαρά.
  • Προτιμάμε φύλλα ψυγείου, όπως κρούστας που δεν περιέχει λιπαρά, ή το χωριάτικο φύλλο που είναι παρασκευασμένο με ελαιόλαδο μόνο και αποτελεί μέρος της ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας.

Παρακάτω παρουσιάζουμε μία εύκολη και απλή συνταγή για τυρόπιτα χωρίς φύλλο ή σφολιάτα που μπορεί να γίνει γρήγορα, ακόμα και να έχουμε μία πολυάσχολη καθημερινότητα.

Υλικά:

500γρ. φαρίνα ολικής

500γρ. γάλα

200γρ. ελαιόλαδο

2 αυγά

450γρ. φέτα

Αλάτι , πιπέρι

Ρίγανη, δυόσμος

Εκτέλεση:

1. Αναμείξτε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι και τη φέτα.

2 . Ανακατέψτε καλά, προσθέστε τη φέτα τριμμένη.

3 . Στη συνέχεια προσθέστε το αλεύρι σταδιακά και ανακατέψτε καλά.

4 . Βάλτε λαδόκολλα στο ταψί και ρίξτε το μίγμα. Ραντίστε με λίγο ελαιόλαδο.

5 . Ψήστε στους 180 για 40-45 λεπτά.

                                                              

Η «Μαθαίνω Διατροφή» είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που μάχεται για μια καλύτερη διατροφή στην Ελλάδα.

www.mathainodiatrofi.org

Καταχώρησε Σχόλιο