TOP

Συντάκτης: Νίκος Κοντομήτρος

Την αγαπούν όλοι. Και εσύ. Και εγώ. Και νομίζω ότι, αν κάνεις μία μικρή έρευνα, θα διαπιστώσεις και μόνη σου πως οι Choco-lovers αυξάνονται και πληθύνονται. Όλα καλά μέχρι στιγμής.

Τι γίνεται, όμως, όταν θες να αδυνατίσεις, αλλά συγχρόνως θες κάτι γλυκό και γευστικό, όπως η σοκολάτα;

Τότε, μπορείς να δοκιμάσεις:

#1 Γλυκό του κουταλιού (με φρούτα εποχής)

Νόστιμο, χορταστικό και, αν το απολαύσεις μετά από ένα ζεστό φαγητό, θα σου προσφέρει αυτή τη δροσιά που έψαχνες. Επιπλέον, κατά μέσο όρο έχει μόλις 150 θερμίδες. Το μικρό μπολάκι πάντα.

#2 Ρυζόγαλο

Δεν «περνάει» από το μυαλό σου συχνά, με αποτέλεσμα να το καταναλώνεις σπανιότερα. Ένα μικρό κεσεδάκι ρυζόγαλο προσφέρει τη κάλυψη σε ενέργεια και τόνωση της μυϊκής μάζας, λόγω του συνδυασμού γαλακτοκομικών και δημητριακών, ενώ αποδίδει περίπου 300 θερμίδες.

#3 Ζελέ φρούτων

Από τα ελάχιστα γλυκά που επιτρέπουν σε δίαιτες. Και, αν κρίνω από τα στοιχεία πρόσφατων ερευνών, μπορώ να καταλάβω το γιατί. Αρχικά, σου προσφέρει την κάλυψη στην απαιτούμενη ενέργεια, λόγω της φρουκτόζης. Παράλληλα, καλύπτει την ανάγκη του οργανισμού σε φυτικές ίνες και βιταμίνες. Και όλα αυτά με μόλις 150 θερμίδες.

#4 Crème Καραμελέ

Ένα κεσεδάκι τύπου light (που μπορείς να βρεις στο πλησιέστερο super-market) προσφέρει ενέργεια και πλήθος βιταμινών με μόλις 70 θερμίδες. Κάτι άλλο;

Bye, Bye Chocolate!

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο