TOP

Αν το παιδί σας αλλάζει χρώμα όταν δει λαχανικά στο τραπέζι ή στο πιάτο του, αν κάνει αποδοκιμαστικές γκριμάτσες ή παίρνει εκφράσεις αηδίας, υπάρχει τρόπος να πάρει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες του χωρίς να γίνει μάχη.

Σε αντίθεση με ό,τι ίσως πιστεύετε οι χυμοί λαχανικών είναι πιο ωφέλιμοι από τους χυμούς λαχανικών. Κι επίσης είναι καλύτερο να πίνουμε τα λαχανικά από το να τα τρώμε! Τα φρούτα είναι πιο σωστό να τα τρώμε ολόκληρα, καθώς ο χυμός φρούτων περιέχει μεγάλη ποσότητα φρουκτόζης, που –επειδή έχουν αφαιρεθεί οι φυτικές ίνες που ρυθμίζουν το σάκχαρο στο αίμα– ανεβάζει το σάκχαρο απότομα. Για τον ίδιο λόγο οι χυμοί φρούτων καταστρέφουν το σμάλτο των δοντιών και πρέπει κάθε φορά μετά να ξεπλύνουμε πολύ καλά το στόμα ή να πλύνουμε τα δόντια μας.

Οι χυμοί λαχανικών από την άλλη, όταν βάζουμε τα λαχανικά σε αποχυμωτή κι όχι όταν απλώς τα αλέθουμε ως σμούθι, αφαιρούνται όλες οι φυτικές ίνες και μένει το νερό, τα μεταλλικά στοιχεία  και οι βιταμίνες – δηλαδή η ουσία τους.  Όταν πίνουμε ένα ποτήρι χυμό λαχανικών είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας καθώς είναι η καλύτερη πηγή πρόληψης ενζύμων, μεταλλικών αλάτων, χλωροφύλλης, βιταμινών και αμινοξέων. Αποχυμώνοτας μισό κιλό λαχανικά προκύπτει ένα ποτήρι χυμός 250γρ (περίπου) που καταναλώνεται εύκολα.

Τα λαχανικά στο… ποτήρι γίνονται ανάρπαστα στα παιδιά που δεν τα θέλουν στο πιάτο τους… κι ύστερα όταν συνηθίσουν τη γεύση τους, θα δείτε ότι θα αρχίσουν να σας τα ζητάνε και στη διατροφή τους.

Πριν τα βάλετε στον αποχυμωτή να τα έχετε πλύνει καλά και όσα είναι σε μορφή βολβών να έχουν ξεφλουδιστεί πρώτα. Οι χυμοί καταναλώνονται φρέσκοι, αλλιώς να φυλάσσονται σε γυάλινο δοχείο με αεροστεγές καπάκι.

Μπορείτε να προσθέσετε και φρούτα στους χυμούς των λαχανικών, αλλά και τα λαχανικά σκέτα, από μόνα τους ή σε συνδυασμούς μεταξύ τους, είναι ωφέλιμοι, ευχάριστοι και απολαυστικοί. Ειδικά τώρα που θα αρχίσει ο καιρός να ζεσταίνει, οι χυμοί λαχανικών είναι ιδανικοί λύση για παιδιά που τρέχουν και ιδρώνουν, ενυδατώνουν ενώ παράλληλα προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Ωραίους γευστικά και χρωματικά χυμούς δίνουν:

  • Καρότα
  • Παντζάρια
  • Σέλερι
  • Αγγούρι
  • Γλυκοπατάτες
  • Τζίντζερ
  • Ντομάτα
  • Μπρόκολο
  • Λάχανο
  • Ραπανάκι
  • Σπανάκι

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε παγάκια ή γρανίτες με τον χυμό που θα περισσέψει!

Καταχώρησε Σχόλιο