TOP

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Η εμφάνιση γκρίζων ή άσπρων τριχών στα μαλλιά δεν έχει να κάνει απαραίτητα με το πέρασμα των χρόνων, αφού όπως έχει διαπιστωθεί, άσπρες τρίχες μπορούν να εμφανιστούν ακόμα και σε νεαρές ηλικίες. Ασφαλώς μπορεί να μην είναι το ίδιο πυκνές, όμως υπάρχουν και σίγουρα είναι ενοχλητικές.

Τα μαλλιά γκριζάρουν εκτός από τον χρόνο και την κληρονομικότητα, και από το άγχος, την υπερβολική έκθεση στον ήλιο αλλά και από τις  διατροφικές συνήθειες. Και επειδή καμιά μας δεν θέλει να βλέπει άσπρες και γκρίζες τουφίτσες να εμφανίζονται κατά καιρούς στο τριχωτό της κεφαλής, καλό θα ήταν να προχωρήσουμε σε δραστικές λύσεις που μόνο καλό μπορούν να αποφέρουν στον οργανισμό μας.

Αφού λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα προστασίας από τον ήλιο (αντηλιακό μαλλιών, μαντήλια κλπ.) και προσπαθήσουμε να καλμάρουμε το καθημερινό στρες, σειρά έχει η βελτίωση της διατροφής, προσθέτοντας στην καθημερινότητα τις παρακάτω τροφές που πρακτικά καθυστερούν την εμφάνιση των γκρίζων ή άσπρων μαλλιών.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Οι κύριες βιταμίνες που χρειάζεται το τριχωτό της κεφαλής είναι η B-6 και η Β-12. Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, μαρούλι, σέσκουλα κ.α.), χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β, παρέχει στον οργανισμό την ποσότητα που χρειάζεται.

Αμύγδαλα: Πηγή βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Συγκαταλέγεται στην λίστα με τα superfoods αφού εκτός από την βελτίωση του χρώματος των μαλλιών, βοηθάει και στην υγιή ανάπτυξή τους.

Τροφές πλούσιες σε χαλκό: Τέτοιες είναι οι φακές, τα μανιτάρια, η ημίγλυκη σοκολάτα, τα στρείδια και οι αχιβάδες. Ο χαλκός είναι υπεύθυνος για την παραγωγή μελανίνης, που είναι η φυσική πηγή χρώματος των μαλλιών.

Σολομός: Πλούσιος σε ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα καθώς περιέχει και μεγάλη ποσότητα σελήνιο. Το σελήνιο ρυθμίζει την παραγωγή ορμονών, που συμβάλει στην διατήρηση των υγιών μαλλιών ενώ ταυτόχρονα καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο