TOP

Ασκήσεις γιόγκα από την καρέκλα του γραφείου σου

Ο καλύτερος και πιο εύκολος τρόπος διατάσεων που προλαμβάνει δυσκαμψία, πιάσιμο και αυχενικό

Η γιόγκα είναι μια φανταστική μορφή καθημερινής άσκησης, κατάλληλη για όλα τα διαφορετικά επίπεδα φυσικής κατάστασης, ανάλογα βέβαια με τον τύπο ασκήσεων που θα ακολουθήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση: η γιόγκα καρέκλας ή αλλιώς seated yoga – καθιστή γιόγκα – θα γίνει ο καθημερινός σου σύμμαχος για να προλαμβάνεις πιάσιμο, δυσκαμψία και αυχενικά προβλήματα μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων που θα σου προσφέρει. Αυτός ο τύπος πρακτικής γιόγκα περιλαμβάνει στάσεις που μπορείς να κάνεις ενώ κάθεσαι σε μια καρέκλα – καθιστώντας την ιδανική για όποιον δεν είναι σε θέση να μετακινηθεί σε στάσεις γιόγκα σε όρθια θέση και που έχει θέματα με  την ισορροπία. Τα συγκεκριμένα τεντώματα γιόγκα είναι επίσης ιδανικά ως διάλειμμα κίνησης το μεσημέρι, ειδικά για άτομα που εργάζονται σε ένα γραφείο όλη την ημέρα.

Στα βίντεο που επισυνάπτονται θα βρεις εύκολα τεντώματα γιόγκα – που θα σε βοηθήσουν να λυγίσεις, να στρίψεις, να τεντωθείς, να ισιώσεις και να εκτονώσεις οποιαδήποτε ένταση στο σώμα σου. Προτείνω να κάνεις αυτές τις ασκήσεις τουλάχιστον μία φορά την ημέρα (ή όσες φορές θέλεις), ειδικά αν περνάς πολύ χρόνο σε έναν υπολογιστή.

10 Minute Chair Yoga Practice

Κάνε ολόκληρη τη σειρά των ασκήσεων για να εντάξεις στη μέρα σου μια πλήρη ρουτίνα κίνησης ή απλώς επικεντρώσου σε ένα ή δύο από τα τεντώματα ως σύντομο διάλειμμα. Ό,τι κι αν επιλέξεις, φρόντισε να αναπνέεις βαθιά και να απολαμβάνεις τη διαδικασία!

Ασκήσεις γιόγκα από την καρέκλα του γραφείου σου – AllYou.gr

Καταχώρησε Σχόλιο