TOP

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Υπάρχουν πολλοί και καλοί λόγοι υγείας, ομορφιάς και ευεξίας για να ξεκινήσεις να αντικαθηστάς τον καφέ για παράδειγμα με ένα πράσινο τσαϊ.

Η βασικότερη και η πιο διαδεδομένη είναι ότι το πράσινο τσάι διαθέτει φαινόλες που από μόνες τους αλλά και στην ένωσή τους με άλλες ουσίες δημιουργούν χημικούς δεσμούς που με τη σειρά τους έχουν αποδεδειγμένα αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

‘Ηξερες όμως ότι το πράσινο τσάι μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος;

Σύμφωνα με πιο καινούργιες έρευνες οι φαινόλες που περιέχει το πράσινο τσάι, ενεργοποιούν κάποιες επινεφρίνες που είναι υπεύθυνες για τον μεταβολισμό και ανήκουν στην κατηγορία των ντοπαμινών που είναι με τη σειρά τους υπεύθυνες για την διέγερση του κεντρικού νευρικού συστήματος και την καύση θερμίδων.

Ακούγεται καλό και πραγματικά είναι!

Αυτό λοιπόν το “καύση θερμίδων” ενεργοποίησε το ενδιαφέρον μας για το πράσινο τσάι και ψάχνοντας βρήκαμε μια έρευνα που ισχυρίζεται πως δύο κούπες των 200 ml ημερησίως, αρκούν για να κάψουμε 60 θερμίδες ακόμα κι αν δεν κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας ούτε πόντο μακριά από τον καναπέ.

Tip: Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Tafts δείχνει ότι οι κατεχίνες, ενεροποιούν τα γονίδια καύσης του λίπου της κοιλιάς.

Τα καλά νέα είναι ότι ο κόσμος του πράσινου τσαγιού έχει μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και συνδυασμού γεύσεων που θα σε κάνουν να κολλήσεις. Τέλος, είναι η πιο cozy παρέα τώρα που -που θα πάει- θα αρχίσουν τα πρώτα σημάδια του χειμώνα που έρχεται.

Υ.Γ Και τίποτα από τα παραπάνω να μην ισχύει πίνοντας πράσινο τσάι έχω όμορφα αξεσουάρ με μαντεμένιες τσαγιέρες και κούπες πορσελάνινες, εξωτικές, χουχουλιαστές.

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο