TOP

Ένας μαθητής εξηγεί τον αυτισμό μέσα από την προσωπική του εμπειρία

Η δασκάλα Lisa Moe δεν ήταν σίγουρη για το τι πρέπει να περιμένει όταν ένας από τους μαθητές σήκωσε το χέρι του και ζήτησε να απευθυνθεί στην τάξη.

Ο Ρουμάρι έχει αυτισμό και αποφάσισε ότι ήθελε να μοιραστεί με τους συμμαθητές του τι σημαίνει γι’ αυτόν. Σηκώθηκε μπροστά στην τάξη και μίλησε για το πώς είναι σημαντικό να κάνουμε τα παιδιά με αυτισμό να «νιώθουν ότι είναι κι αυτά “κάποιος”». Τόνισε ότι τα παιδιά μπορεί να πιστεύουν ότι είναι περίεργα μερικές φορές για τον τρόπο που μιλάει ή για μερικές από τις «διεγερτικές» συμπεριφορές που εκδηλώνει. Έδωσε ένα παράδειγμα του τρόπου που μερικές φορές χτυπά την ανοιχτή παλάμη του με την αντίθετη γροθιά του, και πρότεινε ότι άλλα παιδιά μπορεί να θέλουν να το κάνουν για να αισθανθούν καλύτερα.

Η κ. Moe άρχισε να βιντεοσκοπεί όταν συνειδητοποίησε ότι κάτι όμορφο συνέβαινε στην τάξη της.

Η τάξη χειροκρότησε για το Rumari και έπειτα τα παιδιά άρχισαν να σηκώνουν τα χέρια τους.

Ο Ρουμάρι ενθουσιάστηκε όταν οι μαθητές έβαλαν τα χέρια τους, νομίζοντας ότι θα τους ρωτούσαν κάποιες ερωτήσεις. Αλλά οι μαθητές σήκωσαν τα χέρια τους για να τον συγχαρούν και να του δώσουν δύναμη να συνεχίσει.

Μια συμμαθήτρια ρώτησε αν θα μπορούσε να δώσει στον Rumari μια αγκαλιά.

Ένας άλλος συμμαθητής είπε: «Νομίζω ότι δεν έχει σημασία τι κάνει κάποιος ή αν μπορεί αυτό να φαίνεται περίεργο, ή αν μπορεί να κάνει περίεργους θορύβους μερικές φορές, αυτό είναι εντάξει, είναι κομμάτι του εαυτού σας και δεν έχει σημασία. όπως κι εσύ, Ρουμάρι, σημασία έχει να είσαι ο εαυτός σου».

Ένας άλλος του είπε ότι δεν νομίζει ότι είναι περίεργο όταν κάνει ό,τι κάνει. Νομίζει ότι είναι cool. Άλλοι μαθητές συμφώνησαν.

«Νομίζω ότι είσαι εκπληκτικός, φίλε!» ένας άλλος μαθητής αναφώνησε.

Ακολούθησαν περισσότερες αγκαλιές και λόγια υποστήριξης.

Δείτε εδώ ένα απόσπασμα από το βίντεο όπως ανέβηκε πριν από λίγες μέρες στο Inside edition

Καταχώρησε Σχόλιο