TOP

Άσκηση σανίδα: Έξι λεπτά αρκούν για να γυμνάσεις όλο το σώμα

Ήρθε η ώρα να αναβαθμίσεις την fitness ρουτίνα σου

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Ας υποθέσουμε ότι μέσα στην μέρα έχεις ελάχιστο χρόνο να αφιερώσεις στην προπόνηση σου και η μια ώρα στο γυμναστήριο, μοιάζει όνειρο απατηλό.

Αν υποθέσουμε πάλι, πως κατάφερες να βρεις τελικά μόλις 10 λεπτά, τι θα επέλεγες να γυμνάσεις;

Χέρια, πόδια, κοιλιακούς;

Πριν σκεφτείς και επιλέξεις μόνο ένα από αυτά, θυμήσου πως η άσκηση σανίδα είναι η ιδανική προπόνηση για να σφίξεις ταυτόχρονα όλα τα παραπάνω.

Είναι από τις αποτελεσματικότερες ασκήσεις που σε βοηθούν να δουλέψεις πολλές μυϊκές ομάδες μαζί, όπως κοιλιακούς, τετρακεφάλους, γλουτιαίους, μυς της ράχης, το πάνω μέρος της πλάτης, τους ώμους και τα χέρια.

Σίγουρα πρόκειται για μια άσκηση που απαιτεί δύναμη και αντοχή και είναι λογικό τα 6 λεπτά να σου φαίνονται υπερβολικά πολλά. 

Ξεκινώντας όμως step by step σε ένα καθημερινό πρόγραμμα, είναι βέβαιο πως θα καταφέρεις να φτάσεις στο επιθυμητό επίπεδο σύντομα κιόλας.

Παρόλα αυτά, αν είσαι λιγάκι πιο προχωρημένη, ήρθε η ώρα να αναβαθμίσεις την fitness ρουτίνα σου με το παρακάτω workout των 6 λεπτών, το οποίο όπως θα ανακαλύψεις περιέχει διάφορες παραλλαγές της κλασσικής σανίδας.

Για να δω πόσο αντέχεις τελικά;

Killer PLANK CHALLENGE // 6 Minute Core Workout

Πηγή; ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο