TOP

Οι μπάλες πιλάτες ακούνε επίσης στο όνομα birthing balls, δηλαδή,  μπάλες γέννησης, κι είναι εξαιρετικά εργαλεία για τη διατήρηση μιας υγιούς εγκυμοσύνης αλλά και ενός επιτυχημένου τοκετού, επιπλέον θα βοηθήσουν τον οργανισμό σας μετά τη γέννα να ανακάμψει πιο εύκολα.

Πράγματι, οι ασκήσεις με μπάλες πιλάτες καταφέρνουν να σας δώσουν τη δύναμη και τη σταθερότητα και μπορούν να σας βοηθήσουν να επιταχύνετε τη διαστολή, να μετακινήσετε το μωρό κάτω στη λεκάνη και ακόμη και να διαχειριστείτε τον πόνο πριν και κατά τη διάρκεια της γέννας.

Αν λοιπόν ετοιμάζεστε να υποδεχτείτε το μωρό σας, ακολουθούν τέσσερις θέσεις με ασκήσεις που χρησιμοποιούν αυτές τις μπάλες που θα σας κάνουν να νιώσετε άνετα και θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε τις ωδίνες του τοκετού – αφού πρώτα βέβαια συνεννοηθείτε με τον γυναικολόγο ή τη μαία σας.

 

  1. Χρησιμοποιώντας την σαν κουνιστή καρέκλα

Καθισμένη στην μπάλα, αφήστε τη λεκάνη σας να κουνιέται εμπρός-πίσω και πλάι-πλάι. Αυτό θα βοηθήσει στη μετατόπιση της λεκάνης και οδηγώντας σε καλή ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης και της πυέλου μπορεί να ανακουφίσει την ταλαιπωρία μεταξύ των συσπάσεων. Αλλά απλώς και μόνο το να καθίσετε πάνω στην μπάλα μπορεί να σας προσφέρει απαλή στήριξη στο περίνεο όταν οι σκληρές επιφάνειες δεν είναι πλέον άνετες.

  1. Χρησιμοποιώντας την ως στήριγμα

Εάν η εξάντληση είναι προ των πυλών, χρησιμοποιήστε την μπάλα για να στηριχθείτε. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να σηκωθείτε, να τοποθετήσετε την μπάλα στο κρεβάτι του νοσοκομείου ή στο κέντρο γέννησης και να γείρετε προς τα εμπρός για να κρεμάσετε την μπάλα. Η ανατροπή της κοιλιάς προς τα εμπρός αφαιρεί την πίεση από το κάτω μέρος της πλάτης και μπορεί να οδηγήσει το μωρό βαθύτερα στη λεκάνη. Ενώ ακουμπάτε στην μπάλα, ο σύντροφός σας ή η βοηθός τοκετού σας μπορούν να κάνουν μασάζ στην πλάτη σας για να προσφέρουν επιπλέον ανακούφιση.

  1. Στηριχθείτε πάνω της αγκαλιάζοντάς την

Βάλτε την μπάλα γέννησης στο πάτωμα και ακουμπήστε την στα γόνατά σας. Αυτό μπορεί επίσης να βοηθήσει στον πόνο στην πλάτη. Για επιπλέον σταθερότητα, μπορείτε να τυλίξετε τα χέρια σας γύρω από την μπάλα και να την αγκαλιάσετε. Ο σύντροφός σας ή η βοηθός τοκετού μπορούν να κάνουν μασάζ στην πλάτη σας για να αφαιρέσουν λίγο τον πόνο. Με αυτήν τη θέση, η βαρύτητα ωθεί το κεφάλι του μωρού προς τα κάτω προς τον τράχηλο, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση της διαστολής.

  1. Χρησιμοποιώντας την ως ελατήριο

Η απαλή αναπήδηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αντιμετωπίσετε τον πόνο μεταξύ των συσπάσεων. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι φυσικά αισθάνεστε την ανάγκη να ταλαντεύεστε και να αναπηδάτε. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον χρόνο για να καταλάβετε τι θέλει να κάνει το σώμα σας ενστικτωδώς, για να το εμπιστευτείτε ότι ξέρει ακριβώς τι να κάνει για να σας προσφέρει άνεση.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι μπάλες γέννησης είναι ευέλικτες και αυτοί είναι μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της γέννας και του τοκετού. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάποιον κοντά για να σας στηρίξουν και να αποφύγετε ατυχήματα ή τραυματισμούς. Τέλος, αφήστε το σώμα σας να σας οδηγήσει στην πιο ασφαλή και άνετη εμπειρία γέννησης: γνωρίζει τι χρειάζεστε εσείς και το μωρό και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο διαισθητικά.

Καταχώρησε Σχόλιο