TOP

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Κάθε χρόνο οι εποχικές γρίπες είναι ένας μικρούλης εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες… Σου συστήνουμε ψυχραιμία και σου έχουμε μερικές απλές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν για να έχεις  ένα πιο γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

Θέμα διατροφής

Ο οργανισμός σου είναι σε τέλεια λειτουργία μόνο όταν λαμβάνει καθημερινά ένα σωστό συνδυασμό βιταμινών και αντιοξειδωτικών τροφών. Οι τροφές σε λαχανικά και φρούτα που περιέχουν Α,Ψ, Ε και φωλικό οξύ, πρέπει να βρίσκονται καθημερινά στο πιάτο σου.

Τροφές που βοηθούν:

Καρότα

Πορτοκάλια

Μπρόκολο

Ζεστή κοτόσουπα με λαχανικά

Τσίλι

Tσάι ιβίσκου

Tσάι βουνού

Τζίντζερ

Αμύγδαλα

Πες όχι στο στρες

Μπορεί να σου ακούγεται κάπως κι όμως η υγεία σου και η άμυνα του οργανισμού σου μειώνεται όταν τα επίπεδα στρες είναι υψηλά. Με απλά λόγια το στρες μειώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και οι πιθανότητες να νοσήσεις είναι περισσότερες.

Ίδρωσε λίγο, κάνει καλό

Θα αποβάλλεις τις τοξίνες, ενώ θα βοηθήσεις τα κύτταρά σου να έχουν οξυγόνο και ο μεταβολισμός θα δουλέψει καλύτερα. Επειδή είναι χειμώνας, μια ήπια δραστηριότητα εσωτερικού χώρου, όπως γιόγκα ή πιλάτες, είναι ιδανικές επιλογές.

Να κοιμάσαι καλά

Άφησε για λίγο τα ξενύχτια και την κατανάλωση αλκοόλ και πέσε για ύπνο νωρίς. Ο οκτάωρος ύπνος είναι η βασικότερη προϋπόθεση για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα.

Να προσέχεις την υγιεινή σου

Πλένε σχολαστικά τα χέρια σου αρκετές φορές μέσα στη μέρα και κάνε μόλις γυρίζεις ένα καλό ντους σε υδρατμούς.

 

Τέλος, εάν νιώσεις έντονα συμπτώματα, μην τα πεις σε φίλους αλλά πήγαινε σε γιατρό παθολόγο να σε συμβουλέψει.

Πηγή: AllYou

Καταχώρησε Σχόλιο