TOP

Πρόσθεσε τις τροφές αυτές στο πρωινό και διατήρησε δυνατό το ανοσοποιητικό σου

Mια ωραία ευκαιρία ν' αγαπήσεις λίγο παραπάνω τον εαυτό σου

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Δεν χρειάζεται να επαναλάβω πόσο σημαντικό είναι το πρωινό γεύμα, αφού ειδικοί και επιστήμονες, έχουν αποδείξει την πολύτιμη συμβολή του τόσο στην εξισορρόπηση της διατροφής μας, όσο και στην γενικότερη υγεία μας. Παρόλο που θεωρείται σχεδόν αυτονόητο ότι ένα καλό πρωινό ισοδυναμεί με μια καλή και παραγωγική ημέρα, πολλοί επιλέγουν να το παραλείπουν σε καθημερινή βάση, προσπερνώντας μια εξαιρετικά σημαντική συνήθεια που εκτός των άλλων, ενισχύει και το ανοσοποιητικό μας σύστημα, όταν οι τροφές που επιλέγουμε για πρωινό είναι πλούσιες σε βιταμίνες και ωφέλιμα ιχνοστοιχεία. Και ποιες είναι αυτές; Ρίξε μια ματιά και ξεκίνα από σήμερα κιόλας.

Βρώμη: Ανήκει στην οικογένεια των δημητριακών και είναι πλούσια σε β-γλυκάνες, ένα είδος φυτικών ινών με ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Περιέχει σίδηρο, μαγγάνιο και ασβέστιο ενώ βοηθά στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του πεπτικού συστήματος.

Εσπεριδοειδή: Το πορτοκάλι, το γκρέιπφρουτ, το μανταρίνι είναι μερικά μόνο φρούτα που εντάσσονται στην κατηγορία αυτή που χαρίζει απλόχερα υγεία στον οργανισμό μας. Η συχνή κατανάλωση εσπεριδοειδών ενισχύει την απόδοση του ανοσοποιητικού συστήματος κυρίως λόγω της βιταμίνης C που περιέχουν ενώ παράλληλα βοηθούν το σώμα  να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις.

Γιαούρτι: Η βιταμίνη D3 και το ασβέστιο που περιέχει σε αφθονία ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού. Επιπλέον το γιαούρτι είναι πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία διατηρούν ισορροπία στο πεπτικό σύστημα, προστατεύοντας το από λοιμώξεις.
Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο