Now Reading
Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο

Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο

Ατμόσφαιρα φτιαγμένη από υλικά του Λανθιμικού σύμπαντος

Συντάκτης: Ζωή Γκόρου

Φαίνεται πως ο Γιώργος Λάνθιμος έχει  κλειδώσει τη συνεργασία του με τον οίκο Gucci και μπορούμε να βρούμε πολλούς καλούς λόγους. Όταν δύο σουρεάλ πνεύματα συναντιούνται, το αποτέλεσμα είναι ένα ονειρεμένο ταξίδι. Ακόμα, φαίνεται πως η μόδα αγαπά ιδιαίτερα τον ‘Ελληνα δημιουργό, ή εκείνος αγαπά ιδιαίτερα τη μόδα και βρίσκει ακόμα ένα όχημα για να διηγηθεί τις ιστορίες του.

Αυτή τη φορά ο οίκος Gucci και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michelle ανέθεσαν στον Γιώργο Λάνθιμο τη δημιουργία της καμπάνιας του οίκου  για την ‘Ανοιξη/Καλοκαίρι 2020. Το σενάριο και φυσικά η σκηνοθεσία σε κάνουν να πατάς ξανά και ξανά play στο πρώτο fashion film που μόλις κυκλοφόρησε: Στο εκτυφλωτικό φως της πόλης του Λος ‘Αντζελες, άνθρωποι και άλογα, σύμβολο του οίκου από το 1920, εμπλέκονται σε παράδοξες σχέσεις και καταστάσεις.

Ο Γιώργος Λάνθιμος δεν αναζητά την τελειότητα ούτε στα ρούχα, ούτε στα μοντέλα που για άλλη μια φορά ξεχωρίζουν για τη διαφορετικότητά τους, ούτε καν στην επιδερμίδα τους που είναι γυμνή από μακιγιάζ. Αναζητά για ακόμα μια φορά, ένα αίσθημα απόλυτης ελευθερίας που έτσι κι αλλιώς αντιπροσωπεύουν τα άλογα σε art επίπεδο και της υπέρβασης της λογικής, σε έναν τόπο όπου όλα μπορούν να συμβούν. ‘Αλογα είναι επιβάτες αεροπλάνου, επιστήθιοι φίλοι, συνεπιβάτες σε ένα στυλάτο κάμπριο, επισκέπτες που πηγαίνουν στο θρυλικό ξενοδοχείο Chateau Marmont. ‘Οσο για το πραγματικό σενάριο “την πλοκή την αφήνουμε εντελώς στην κρίση του θεατή. Κάθε ματιά και ένας νέος δρόμος αφήγησης” δηλώνει με ανακοίνωσή του ο οίκος Gucci.

https://www.instagram.com/p/B7HWbkfiz_l/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Πέρα από την ποιητική προσέγγιση της μόδας, και την αγάπη για την εξτραβαγκάνζα, ο Ιταλικός οίκος μόδας μαζί με τον σκηνοθέτη, δημιουργούν μία υπνωτικά όμορφη καμπάνια που μοιάζει να μιλά πάνω στην κυριαρχία της φύσης και την συνύπαρξη του ανθρώπου σε ένα απόλυτα αστικό περιβάλλον.

Δείτε Επίσης

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι στο τέλος του post στο Instagram για τη νέα καμπάνια, ο οίκος μόδας επιβεβαιώνει το κοινό ότι “κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κανένα ζώο δεν κακοποιήθηκε”.

Πηγή: ΑllΥou

© 2023 All rights reserved Powered by Brainfoodmedia.

ID - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Scroll To Top