TOP

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης οι απαιτήσεις αυξάνονται, οι αντοχές σας μειώνονται και ο καφές είναι εκτός συζήτησης… Μην ανησυχείτε η φύση έχει προνοήσει για όλα!

 

Η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα

Δεν χρειάζεται να σπαζοκεφαλιάζετε, με 78 μόλις θερμίδες και 6 γραμμάρια πρωτεΐνης τα αβγά αποτελούν μια πρώτης τάξεως πηγή ενέργειας.

Μίλα μου για μήλα

Εκτός του ότι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες τα μήλα περιέχουν βόριο ένα μεταλλικό στοιχείο που σας αφυπνίζει.

Από το α έως το ωμέγα

Και για την ακρίβεια τα λιπαρά ω3 και ω6 που έχουν τα ψάρια και ειδικά ο σολομός – καλομαγειρεμένος ωστόσο.

Ο πασατέμπος σου για να περνάει η ώρα

Κι όχι μόνο πασατέμπος αλλά οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι ωφέλιμοι για τον οργανισμό και δίνουν ένα boost ενέργειας όταν νιώθετε τα επίπεδά σας να πέφτουν επικίνδυνα.

Τα «βρόμικα»

Κι εννοούμε αυτά που περιέχουν βρόμη!  Ιδανική για το πρωινό αλλά και για ένα ενδιάμεσο σνακ, πλούσια σε Βιταμίνες του συμπλέγματος B και σε διαλυτές ίνες είναι από τις πιο υγιεινές πηγές ενέργειας.

Ένα γιαουρτάκι την ημέρα

Πρωτεΐνες, ασβέστιο και Βιταμίνη D σε μεγαλύτερη περιεκτικότητα απ’ ό,τι το γάλα, το γιαούρτι ενδείκνυται για πολλούς γευστικούς συνδυασμούς και θα ανεβάσει άμεσα τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σας.

Άλλο φρούτο…

Τα γκρέιπφρουτ, οι μπανάνες, οι φράουλες και τα σταφύλια επίσης θα σας ωφελήσουν, αρκεί να μην το παρακάνετε με την πρόσληψη φυσικού σακχάρου…

Καταχώρησε Σχόλιο