TOP

6 είδη άσκησης ιδανικά για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Τι να επιλέξετε ώστε να συνεχίσετε να γυμνάζεστε στους εννιά μήνες της εγκυμοσύνης.

Αναρωτιέστε κι εσείς ποια είδη άσκησης ενδείκνυνται για την περίοδο της εγκυμοσύνης, ώστε να διατηρήσετε την φυσική σας κατάσταση; Τότε συνεχίστε να διαβάζετε για να δείτε τι μπορείτε να δοκιμάσετε για γυμναστική με ασφάλεια που θα σας κρατήσει fit όσο περιμένετε το μωρό σας.

Περπάτημα

Το πιο εύκολο και προσιτό είδος γυμναστικής, που μπορείτε να εξασκείτε ακόμη και στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σας άφοβα. Μόλις μισή ώρα την ημέρα είναι αρκετή ώστε να διατηρήστε fit, ενώ μπορείτε ταυτόχρονα να ακούτε μουσική στα ακουστικά σας, διασκεδάζοντας στο έπακρο.

Κολύμβηση

Η κολύμβηση είναι ένα ιδανικό είδος γυμναστικής που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα, ενώ η δυνατότητα ρύθμισης της έντασής της σας επιτρέπει να την επιλέγετε ακόμη και σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Ενδυναμώνει αισθητά το μυϊκό σας σύστημα και ανακουφίζει από πόνους στη μέση και την πλάτη.

Yoga

Η yoga είναι ένα μοναδικό είδος άσκησης που όχι μόνο θα σας κρατήσει σε καλή φυσική κατάσταση, αλλά θα σας χαλαρώνει σε μια περίοδο της ζωής σας που έχετε αναμφίβολα αυξημένο και δικαιολογημένο άγχος. Μπορείτε να γραφτείτε σε ειδικά τμήματα εγκύων, τα οποία θα είναι και μια ιδιαίτερα καλή επιλογή κοινωνικοποίησης με γυναίκες που μοιράζονται το ίδιο βίωμα με εσάς. Οι ασκήσεις αναπνοών είναι επίσης ένα πολύτιμο κομμάτι αυτού του είδους γυμναστικής, που θα φανεί χρήσιμο κατά τη διάρκεια του φυσικού τοκετού.

Pilates

Όμοια με τη yoga, οι pilates είναι μια εξαιρετική επιλογή ενδυνάμωσης του μυϊκού συστήματος και συνολικής τόνωσης του σώματος. Βοηθούν επιπλέον και αυτές στις αναπνοές, ενώ γυμνάζουν καλά τη λεκάνη του σώματος, προετοιμάζοντάς την για τη διαδικασία του φυσικού τοκετού.

Χορός και αερόβια γυμναστική

Αν είστε λάτρης της cardio, ο χορός και τα μαθήματα aerobics είναι μια φοβερά διασκεδαστική επιλογή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να συνεχίσετε να γυμνάζεστε. Αποφύγετε φυσικά το να πηδάτε ψηλά ή κινήσεις που παραπέμπουν σε κλωτσιές. Συμβουλευτείτε επίσης τους δασκάλους και τις δασκάλες σας ως προς το κατάλληλο πρόγραμμα αναφορικά με την ένταση και τη διάρκειά του.

Jogging

Αν πριν την εγκυμοσύνη συνηθίζατε να τρέχετε στην καθημερινότητά σας, τότε αυτή είναι μια συνήθεια που μπορείτε να συνεχίσετε και κατά τη διάρκειά της. Φυσικά σε πιο χαλαρή ένταση και για μικρότερο χρονικό διάστημα, αποφεύγοντας τις υπερβολές.

6 είδη άσκησης ιδανικά για την περίοδο της εγκυμοσύνης – AllYou.gr

Καταχώρησε Σχόλιο