Now Reading
ΟΗΕ: Τα δύο τρίτα των παιδιών σχολικής ηλικίας παγκοσμίως δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο

ΟΗΕ: Τα δύο τρίτα των παιδιών σχολικής ηλικίας παγκοσμίως δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο

Δηλαδή 1,3 δισεκατομμύρια παιδιά ηλικίας 3 έως 17 ετών – δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο στο σπίτι τους

ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ – Τα δύο τρίτα των παιδιών σχολικής ηλικίας στον κόσμο – ή 1,3 δισεκατομμύρια παιδιά ηλικίας 3 έως 17 ετών – δεν έχουν σύνδεση στο Διαδίκτυο στα σπίτια τους, σύμφωνα με νέα κοινή έκθεση του Ταμείου Παιδιών των Ηνωμένων Εθνών (UNICEF) και της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (ITU) που δημοσιεύτηκε την Τρίτη 1/12.

Η έκθεση “Πόσα παιδιά και νέοι έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο στο σπίτι;” σημειώνει μια παρόμοια έλλειψη πρόσβασης μεταξύ των νέων ηλικίας 15 έως 24 ετών, με 759 εκατομμύρια ή 63 τοις εκατό να μην είναι συνδεδεμένοι στο σπίτι.

«Το γεγονός ότι τόσα πολλά παιδιά και νέοι δεν έχουν Διαδίκτυο στο σπίτι είναι κάτι περισσότερο από ένα ψηφιακό κενό – είναι ένα ψηφιακός γκρεμός», δήλωσε η Henrietta Fore, εκτελεστική διευθύντρια της UNICEF. «Η έλλειψη συνδεσιμότητας δεν περιορίζει μόνο την ικανότητα των παιδιών και των νέων να συνδεθούν στο διαδίκτυο. Τους εμποδίζει να ανταγωνιστούν στη σύγχρονη οικονομία. Τους απομονώνει από τον κόσμο. Και σε περίπτωση κλεισίματος του σχολείου, όπως αυτά που βιώνουν σήμερα εκατομμύρια λόγω του COVID-19, τους αναγκάζει να χάνουν την εκπαίδευση. Με λίγα λόγια: Η έλλειψη πρόσβασης στο Διαδίκτυο κοστίζει στην επόμενη γενιά το μέλλον τους».

Σχεδόν το ένα τέταρτο ενός δισεκατομμυρίου μαθητών παγκοσμίως επηρεάζεται ακόμη από το κλείσιμο του σχολείου λόγω COVID-19, αναγκάζοντας εκατοντάδες εκατομμύρια μαθητές να βασίζονται στην εικονική μάθηση. Για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, η εκπαίδευση μπορεί να είναι απρόσιτη. Ακόμη και πριν από την πανδημία, μια αυξανόμενη ομάδα νέων χρειάστηκε να μάθει θεμελιώδεις, μεταβιβάσιμες, ψηφιακές, ειδικές για την εργασία και επιχειρηματικές δεξιότητες για να ανταγωνιστεί στην οικονομία του 21ου αιώνα.

Το ψηφιακό χάσμα διαιωνίζει τις ανισότητες που χωρίζουν ήδη χώρες και κοινότητες, σημειώνει η έκθεση. Τα παιδιά και οι νέοι από τα φτωχότερα νοικοκυριά, τις αγροτικές και χαμηλότερες εισοδηματικές πολιτείες υστερούν ακόμη πιο πίσω από τους συνομηλίκους τους και έχουν πολύ λίγες ευκαιρίες να καλύψουν ποτέ αυτή την αδυναμία.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των παιδιών σχολικής ηλικίας από τα πλουσιότερα νοικοκυριά, το 58% έχει σύνδεση στο Διαδίκτυο στο σπίτι, σε σύγκριση με μόνο το 16% από τα φτωχότερα νοικοκυριά. Η ίδια ανισότητα υπάρχει και σε επίπεδο εισοδήματος ανά χώρα. Λιγότερα από ένα στα 20 παιδιά σχολικής ηλικίας από χώρες χαμηλού εισοδήματος έχουν σύνδεση στο Διαδίκτυο στο σπίτι τους, σε σύγκριση με σχεδόν 9 στα 10 από χώρες υψηλού εισοδήματος.

«Η σύνδεση αγροτικών πληθυσμών παραμένει μια τεράστια πρόκληση», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της ITU Χουλίν Ζάο. «Όπως φαίνεται από τη μέτρηση της ψηφιακής ανάπτυξης της ITU: Από δεδομένα και αριθμούς του 2020, μεγάλα τμήματα των αγροτικών περιοχών δεν καλύπτονται από ένα δίκτυο ευρυζωνικών κινητών επικοινωνιών και λιγότερα νοικοκυριά της υπαίθρου έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Το χάσμα στην υιοθέτηση κινητής ευρυζωνικής σύνδεσης και τη χρήση του Διαδικτύου ανάμεσα σε ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες είναι ιδιαίτερα μεγάλο, θέτοντας σχεδόν τα 1,3 δισεκατομμύρια παιδιά σχολικής ηλικίας, κυρίως από χώρες χαμηλού εισοδήματος και αγροτικές περιοχές, σε κίνδυνο να χάσουν την εκπαίδευσή τους επειδή δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο στο σπίτι τους».

Δείτε Επίσης

Υπάρχουν επίσης γεωγραφικές ανισότητες μεταξύ χωρών και διαφόρων περιοχών. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου το 60% των παιδιών σχολικής ηλικίας στις αστικές περιοχές δεν έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο στο σπίτι, σε σύγκριση με περίπου τα τρία τέταρτα των παιδιών σχολικής ηλικίας σε αγροτικά νοικοκυριά. Τα παιδιά σχολικής ηλικίας στην υποσαχάρια Αφρική και τη Νότια Ασία πλήττονται περισσότερο, με περίπου 9 στα 10 παιδιά να μην είναι συνδεδεμένα.

 

Πηγή: unicef.org

© 2023 All rights reserved Powered by Brainfoodmedia.

ID - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Scroll To Top