TOP

Καριέρα, σπίτι, παιδιά, οικογένεια… Μερικές φορές οι μαμάδες μοιάζουν με ταχυδακτυλουργό που προσπαθεί να ισορροπήσει πολλές μπάλες στα χέρια της – για να μη πω σπαθιά! Επειδή όμως δεν δίνετε παράσταση σε τσίρκο, ούτε έχετε προϋπηρεσία στους Κινέζους ακροβάτες, ίσως να σας τελειώσουν απότομα τα μαγικά και τότε μπορεί να αντιμετωπίσετε διάφορες ψυχοσωματικές μεταπτώσεις. Το σύνδρομο μητρικής εξάντλησης ή σύνδρομο burn out, μπορεί να σας χτυπήσει την πόρτα, εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους για να μην του ανοίξετε αλλά και για να το στείλετε από κει που ήρθε!

Βάλτε την άθληση στην καθημερινότητά σας

Τα οφέλη της γυμναστικής τα ξέρετε ήδη αλλά όλο το αναβάλετε… Ξεκινήστε με κάτι απλό. Αφήστε για λίγο το αυτοκίνητο και περπατήστε όσο περισσότερο μπορείτε. Εκμεταλλευτείτε τις αθλητικές δραστηριότητες του παιδιού σας. Δείτε τι υπάρχει την ίδια ώρα για τμήματα ενηλίκων. Κάντε τα παιδιά σας τον προσωπικό σας γυμναστή. Είναι κάτι που θα το λατρέψουν. Κι εσείς θα έχετε κάποιον «αυστηρό να σας ελέγχει». Αν κάνετε όλες τις κάμψεις και τα καθίσματα. Αν τρέξατε την ώρα που είπατε. Αν μέσα στη μέρα κάνατε όσα βήματα πρέπει (υπάρχουν κι όλα αυτά τα gadgets που παίζουν το ρόλο του κατάσκοπου). Τέλος, κάντε μαζί τους –ή ακόμα καλύτερα και με τον σύντροφό σας– μια αθλητική δραστηριότητα: τρέξιμο, κολύμβηση ή ποδηλασία τα σαββατοκύριακα.

Προσέξτε τη διατροφή σας

Είστε ικανή να μαγειρεύετε πέντε διαφορετικά γεύματα καθημερινά για την οικογένειά σας. Να λαμβάνετε υπόψη σας όλες τις διατροφικές παραξενιές των δικών σας – αλλά πόσο φροντίζετε τη δική σας διατροφή; Κόψτε τα βιαστικά, άσκοπα και νευρικά τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της μέρας και βάλτε πρόγραμμα και προσπαθήστε να θυμάστε: Το πρωινό δεν είναι μόνο για τους άλλους. Ο καφές δεν είναι τροφή. Τα φρούτα δεν τα αγοράζετε μόνο για τα παιδιά σας. Οι σαλάτες πρέπει να υπάρχουν σε κάθε γεύμα. Αν έχετε όρεξη για γλυκό, λίγη μαύρη σοκολάτα είναι ιδανική λύση.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Χρειάζεται να κοιμάστε 7-8 ώρες την ημέρα. Να αγχώνεστε όσο γίνεται λιγότερο. Και να κάνετε μέσα στην καθημερινότητά σας πράγματα που σας ευχαριστούν. Βάλτε πρόγραμμα. Όπως σας αρέσει να ελέγχετε τα πάντα και να τσεκάρετε υποχρεώσεις/ραντεβού/τις δραστηριότητες των παιδιών/λογαριασμούς – φτιάξτε μια λίστα με όσα σας κάνουν ευτυχισμένη και φροντίστε κάθε μέρα να βάζετε «τικ» τουλάχιστον σε 2 από αυτά (είτε είναι η ανάγνωση ενός βιβλίου / να πιείτε καφέ με μια φίλη / να δείτε την αγαπημένη σας σειρά).

Μην ξεχνάτε το σεξ

Μιλώντας για τα «πράγματα» που σας κάνουν ευτυχισμένη, μην ξεχνάτε πόσο σημαντική είναι η ερωτική απόλαυση στη ζωή και στη σχέση σας. Τα παιδιά και οι υποχρεώσεις πάντα διαταράσσουν το ρυθμό των ερωτικών συνευρέσεων σε ένα ζευγάρι, αλλά είναι κάτι που δεν πρέπει να το παραμελήσετε – όσες δουλειές, σκοτούρες κι αν έχετε! Άλλωστε τίποτα δεν μπορεί να διώξει την ένταση από το σώμα και το άγχος από το μυαλό σας όσο ένας οργασμός!

Οι διακοπές είναι και για εσάς!

Μη χρησιμοποιείτε τα σαββατοκύριακα για να κάνετε όλες τις υποχρεώσεις που έμειναν πίσω τις προηγούμενες μέρες της εβδομάδας. Και οι σχολικές διακοπές δεν είναι μόνο για τους μαθητές. Φροντίστε να ξεκουράζεστε, να κάνετε μικρές εκδρομές, προγραμματίστε ταξίδι στην άδειά σας. Ο κοινός ανέμελος χρόνος με την οικογένειά σας θα σας κρατά όλους ισορροπημένους και εσάς πολύ πιο ήρεμη. Με λίγη σκόνη παραπάνω όλοι μπορούν να ζήσουν, αλλά πόσοι με μια κουρασμένη και ψυχικά εξαντλημένη μαμά;

Καταχώρησε Σχόλιο