TOP

Συντάκτης: Κατερίνα Ανδρομιδά

Υπόκλιση σε εσένα που κανένας covid-19 και καμία εξέλιξη πάνω στη γη δεν άλλαξε τη σκληρή καθημερινότητά σου. Μπορεί τα ημερολόγια να δείχνουν μέσα Ιουλίου, αλλά εσύ συνεχίζεις να λιώνεις το 8ωρό σου και φυσικά να τρως τόση πολύτιμη ενέργεια στα μέσα μεταφοράς καθημερινά.

Επειδή, όμως, δεν πρέπει να αμελείς τον εαυτό σου φροντίσαμε εμείς για εσένα. Τα έντονα προγράμματα συχνά οδηγούν σε παραμέληση της διατροφής και πολλές φορές σε κάτι παρεμφερές με ημερήσιο ραμαζάνι.

Αυτά τα πέντε σνακ θα σε βοηθήσουν να κρατηθείς όρθια και θα κόβουν μαχαίρι τα επεισόδια πείνας που σε πιάνουν στο γραφείο.

1. Μπάρες, οι θαυματουργές

Υπάρχουν πολλές, πάρα πολλές στα ράφια των σούπερ. Το δικό σου μάτι να πέφτει σ’ αυτές που έχουν μέλι. Ή για εσένα που είσαι πιο hardcore, βρες τη συνταγή του Άκη και φτιάξε σπιτικές.

Πάντα με μέλι. Θρεπτικές (όπως καταλαβαίνεις), νόστιμες και υγιεινές.

2. Φρουτοσαλάτα η μαγική

Ροδάκινα, βερίκοκα, πεπόνι, καρπούζι, νεκταρίνια, βανίλιες… (όχι, δεν είμαι ο μανάβης της γειτονιάς σου) είναι όλα φρούτα που υπάρχουν σε αφθονία τους καλοκαιρινούς μήνες. Εκμεταλλεύσου τη μητέρα γη και φτιάχνε που και που σαλάτες για τη δουλειά.

Μπολ έχεις, δεν έχεις;

extra tip: συνόδευσέ τη με ξηρούς καρπούς.

Μαγεία!

3. Τί λέγαμε; Ξηροί  καρποί

Και όχι μόνο. Σταφίδες, super foods αλλά και κριτσίνια μπορούν να γίνουν ένα τίμιο γεύμα για τις ώρες ανάμεσα στο πρωί και λίγο πριν τη μεγάλη πείνα του μεσημεριού.

4. Αποξηραμένα φρούτα

Φυτικές ίνες, ασβέστιο και μηδέν θερμίδες.

Θες κι άλλα;

5. Φυστικοβούτυρο

Το καλύτερο για το τέλος. Μπορείς τώρα να βουτήξεις όλα τα προηγούμενα σνακ μέσα σε αυτό και να γίνουν θαύματα στο στομάχι σου.

 

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο