TOP

Συντάκτης: Νανά Χατζή

Όλος ο Δεκέμβριος είναι γεμάτος γιορτές, καλέσματα, εξόδους και τραπέζια. Πώς θα καταφέρεις να μην πάρεις κιλά και να μην χάσεις και κανένα τραπέζι,  πάρτι, ή κέρασμα μέχρι τα Χριστούγεννα;

– Σταμάτησε το φαγητό πριν χορτάσεις εντελώς: αυτός είναι ένας sos κανόνας που πρέπει να ακολουθείς έτσι κι´ αλλιώς στη διατροφή σου. Προσπάθησε λοιπόν να σταματήσεις το φαγητό, μέχρι εκεί που αισθάνεσαι ικανοποιημένη και όχι όταν πια αισθάνεσαι εντελώς σκασμένη! Επίσης προσπάθησε να τρως αργά και να μασάς πολύ καλά κάθε μπουκιά.

– Αντικατέστησε το κρασί, με βιολογικό κρασί: ακόμη κι αν πιεις λίγο παραπάνω, τα βιολογικά κρασιά περιέχουν λιγότερα συντηρητικά και έτσι κινδυνεύεις λιγότερο. Ιδιαίτερα από τον πονοκέφαλο της επόμενης ημέρας.

– Δοκίμασε την μέθοδο 80:20: αυτή είναι μια αρχή, στην οποία ορκίζονται οι Αμερικάνοι διατροφολόγοι, που λέει ότι αν ακολουθείς υγιεινές διατροφικές επιλογές κατά ένα 80% είναι απολύτως θεμιτό να κάνεις 20%… αταξίες. Να τρως ένα δύο μελομακάρονα, να πίνεις κανένα ποτηράκι παραπάνω και γενικώς να παραβαίνεις τους κανόνες… Δεν είναι και τόσο κακό deal τι λες;

– Προσπάθησε να κρατήσεις μια ισορροπία: έφαγες διπλή μερίδα πίτα, κάτσε άλλα πέντε λεπτά στον διάδρομο στο γυμναστήριο. Αν δεν μπορείς να αποφύγεις κάποιο γλυκό πειρασμό, τουλάχιστον δοκίμασε ένα μικρό κομμάτι κι όχι ένα τεράστιο. Αν “κατατρόπωσες” ένα μεγάλο πιάτο λαχανοντολμάδες από την πεθερά σου, τουλάχιστον πιες άφθονο νερό με λεμόνι, για να καθαρίσει το συκώτι.

– Μην ξεχνάς ποτέ την άσκηση, ή το περπάτημα: το ξέρουμε ότι βαριέσαι, αλλά πρέπει να περπατάς έστω 30 λεπτά κάθε μέρα. Είναι η πιο εύκολη λύση για να αποφύγεις τα φουσκώματα και να κρατηθείς σε φόρμα!

Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο