TOP

Μαμάδες εν δράσει: Έτσι θα είστε γεμάτες ενέργεια

5 τρόποι για να γεμίζετε εύκολα τις «μπαταρίες» σας

 

Το να είστε μαμά είναι η καλύτερη δουλειά στον κόσμο, αν και κάποιες φορές μπορεί να μην σας φαίνεται έτσι. Είναι και μία πολύ απαιτητική δουλειά αφού δουλεύετε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και δεν μπορείτε να δηλώσετε ασθένεια ούτε μία μέρα.

Ιδανικά, όλες οι μαμάδες πρέπει να συμπληρώνουν 8 ώρες ύπνου και να μην παραμελούν τον εαυτό τους, φροντίζοντας μόνο τις ανάγκες των παιδιών τους. Επειδή, όμως, αυτό είναι δύσκολο να γίνει πράξη, συνήθως καταλήγετε να αισθάνεστε κούραση, ενίοτε και στα όρια της εξάντλησης και να μην έχετε κουράγιο να κάνετε και πολλά πράγματα για εσάς.

Για να δώστε μία ώθηση ενέργειας στον οργανισμό σας μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα 5 απλά βήματα:

Πιείτε άφθονο νερό
Ακόμα και μία μικρή πτώση στα επίπεδα νερού στον οργανισμό μπορεί να ρίξει την ενέργειά σας ή και να προκαλέσει πονοκεφάλους. Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και προσπαθήστε να πίνετε κάθε μέρα περίπου 1,5 με 2 λίτρα. Για να μην το ξεχνάτε, υπάρχουν πολλές εφαρμογές για κινητά που θα σας υπενθυμίζουν ότι είναι ώρα για ένα ακόμα ποτηράκι…νερό!

Σύμμαχος η βιταμίνη C
Η βιταμίνη C προστατεύει τον οργανισμό σας, ωστόσο το σώμα μας δεν μπορεί να την αποθηκεύσει. Για αυτό προσπαθήστε να τρώτε κάθε μέρα αρκετά φρούτα και λαχανικά για να προσλαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που απαιτούνται για να γεμίζουν καθημερινά οι «μπαταρίες» σας.

Σωστά γεύματα
Ναι, έχετε δίκιο, είναι κάτι που εύκολα το λέει κανείς αλλά δύσκολα το κάνει, ειδικά όταν είστε μία πολυάσχολη μαμά. Είναι όμως πολύ σημαντικό και θα ωφελήσει και εσάς και το παιδί σας. Μην παραλείπετε το πρωινό σας και φροντίστε να έχετε πάντα διαθέσιμα μικρά υγιεινά σνακ. Τρώτε κανονικά γεύματά για να διατηρείτε σταθερά τα επίπεδα ενέργειάς σας.

Σηκωθείτε από τον καναπέ
Κάποιες φορές πρέπει να ξοδέψετε ενέργεια για να γεμίσετε ενέργεια. Χορέψτε, περπατήστε, κάντε λίγη γυμναστική, τρέξτε ή κάντε όποια άλλη δραστηριότητα σας ταιριάζει, ακόμα και αν είναι μία βόλτα γύρω από το τετράγωνο με το παιδί σας. Βρείτε κάτι που να σας αρέσει για να θέλετε να συνεχίσετε να το κάνετε και αφιερώστε του τουλάχιστον μισή ώρα κάθε μέρα.

Κάντε κάτι για εσάς
Μόνη ή με το παιδί σας, βάλτε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας κάτι που αγαπάτε. Για παράδειγμα, σας άρεσε να ζωγραφίζετε αλλά δεν έχετε προλάβει να σχεδιάσετε ούτε μία γραμμή από όταν γεννήθηκε το παιδί; Ξεσκονίστε τα πινέλα σας! Κάνοντας κάτι που αγαπάτε θα γεμίσετε ενέργεια και θα ανανεώσετε τη διάθεσή σας.

Καταχώρησε Σχόλιο