TOP

Η Disney λανσάρει τη Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» υποστηρίζοντας το Make-A-Wish®

Με την ταινία μικρού μήκους, κινουμένων σχεδίων «Νέος Μπαμπάς»

• Με επίκεντρο την οικογενειακή θαλπωρή, η εορταστική ταινία μικρού μήκους «Νέος Μπαμπάς» ακολουθεί το ταξίδι μιας οικογένειας, καθώς βιώνουν τα πρώτα τους Χριστούγεννα μαζί
• Η διαφήμιση εξυμνεί τη δύναμη της αφήγησης, να εμπνεύσει τη φαντασία και τη μαγεία που δημιουργείται όταν διαβάζουμε παρέα
• Ο βραβευμένος με βραβείο Grammy, μουσικός της τζαζ, Gregory Porter ερμηνεύει το πρωτότυπο soundtrack «Love Runs Deeper», που κυκλοφόρησε ως φιλανθρωπικό single για την υποστήριξη του Make-A-Wish® International
• Ο δημοφιλής καλλιτέχνης Ησαΐας Ματιάμπα, χάρισε τη φωνή του στην ελληνική απόδοση του θεματικού single της ταινίας για την υποστήριξη του Make-A-Wish® (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
• Στην ταινία, οι θεατές μπορούν να εντοπίσουν κρυμμένα «Easter Eggs», όπως ζωγραφιές παιδιών που υποστηρίζονται από το Make-A-Wish®

Η Disney κυκλοφόρησε τη μαγική, νέα, εορταστική διαφήμιση για να σηματοδοτήσει την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Η συγκινητική ταινία με τίτλο «Νέος Μπαμπάς» είναι μια ιστορία κινουμένων σχεδίων διάρκειας τριών λεπτών, για την οικογενειακή θαλπωρή και τη δύναμη της αφήγησης.

Σε συνέχεια της περσινής ταινίας με τίτλο «Λόλα», που εστίαζε στις εορταστικές παραδόσεις που περνούν από γενιά σε γενιά, η νέα, ταινία μικρού μήκους έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021, σε τηλεοπτικό και digital περιβάλλον όπως και στα κανάλια της Disney σε 45 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Η διαφήμιση αποτελεί μέρος της εορταστικής καμπάνιας της Disney με τίτλο «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας» για την υποστήριξη του φιλανθρωπικού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Make-A-Wish®.

Μετά την πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση καταναλωτικών προϊόντων της Disney το 2020, η οποία πέτυχε περισσότερες από 106 εκατομμύρια θεάσεις, η φετινή συνέχεια της ταινίας, εστιάζει στην ενήλικη πλέον Νικόλ, την εγγονή της «Λόλα» και τα δύο της παιδιά, Μαξ και Έλλα, καθώς ο νέος θετός πατέρας, Μάικ μετακομίζει στο σπίτι τους.

Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο ιστοριών – ένα πολύτιμο αντικείμενο που έχει ο Μαξ στην κατοχή του, από τον πατέρα του. Το βιβλίο αναδεικνύει τη δύναμη της αφήγησης και πώς αυτή μπορεί να χτίσει οικογενειακούς δεσμούς καθώς και τη μαγεία που δημιουργεί η ανάγνωση μαζί, με ιστορίες της Disney και της Pixar να «απογειώνονται» από τις σελίδες εξάπτοντας την οικογενειακή φαντασία και κοινό θαυμασμό. Οι θεατές θα δουν την οικογένεια να κάνει ένα συγκινητικό ταξίδι καθώς συνδυάζουν εορταστικές παραδόσεις, ενόψει των Χριστουγέννων.

Η καμπάνια υποστηρίζει για μια ακόμα φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη της Disney, φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®, βοηθώντας την εκπλήρωση ευχών που αλλάζουν τη ζωή παιδιών με σοβαρές ασθένειες, και αποτελούν σημαντικό μέρος της διαδικασίας θεραπείας. Από το 1980, η Disney έχει βοηθήσει το Make-A-Wish® να εκπληρώσει περισσότερες από 145.000 ευχές σε όλο τον κόσμο – φέρνοντας φως, ελπίδα και χαρά στα παιδιά και τις οικογένειες που υποστηρίζονται από το Make-A-Wish.

Ο δύο φορές βραβευμένος με βραβείο Grammy, Gregory Porter, ερμηνεύει μια συγκινητική απόδοση του πρωτότυπου κομματιού «Love Runs Deeper» που γράφτηκε για τη διαφήμιση, το οποίο προσφέρει μια μελωδική αφήγηση της ταινίας μέσα από τα μάτια του Μάικ, εμπλουτίζοντας τη διαφήμιση με λέξεις και συναισθήματα.

Στην Ελλάδα για την υποστήριξη του ελληνικού παραρτήματος Make-A-Wish® (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η απόδοση του τραγουδιού πραγματοποιήθηκε από τον δημοφιλή καλλιτέχνη Ησαΐα Ματιάμπα, ο οποίος ερμήνευσε το τραγούδι «Μιλάει η Αγάπη» και μετέφερε μελωδικά όλα τα συναισθήματα, τη μαγεία και την αγάπη που κατακλύζουν την ταινία. Η ελληνική εκδοχή, με τη φωνή του Ησαΐα Ματιάμπα, είναι διαθέσιμη στο YouTube κανάλι Disney Greece.

Το τραγούδι «Love Runs Deeper» θα είναι διαθέσιμο για λήψη από τις 3 Νοεμβρίου 2021. Για κάθε λήψη έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, το 100% των εσόδων θα διατεθεί στο Make-A-Wish® International για να συμβάλει στην εκπλήρωση επιθυμιών που θα αλλάξουν τη ζωή παιδιών που υποστηρίζει, με στόχο να αποκτήσουν τη σωματική και τη συναισθηματική δύναμη που χρειάζονται για να παλέψουν με τα κρίσιμα θέματα υγείας που αντιμετωπίζουν.

Η Disney θα προσφέρει υποστήριξη άνω των 2 εκατομμυρίων δολαρίων στον φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish® και στο δίκτυο Συνεργατών του σε όλο τον κόσμο. Η υποστήριξη, που αποτελείται από οικονομικές δωρεές, διάθεση διαφημιστικού χρόνου και δώρα σε είδος, θα βοηθήσει το Make-A-Wish® να πλησιάσει πιο κοντά στην επίτευξη του οράματός του: να πραγματοποιήσει μια ευχή για κάθε παιδί που πληροί τις προϋποθέσεις. Οι fans θα μπορούν επίσης να αγοράσουν το παιχνίδι και ημερολόγιο «Skating Minnie Mouse» εμπνευσμένο από τη διαφήμιση, αποκλειστικά στο shopDisney.eu

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας μικρού μήκους, οι παρατηρητικοί θεατές θα μπορούν να εντοπίσουν μία σειρά από «Easter Eggs» της Disney και του Make-A-Wish®, συμπεριλαμβανομένων δύο χειροτεχνιών που δημιουργήθηκαν από παιδιά που υποστηρίζονται από τη φιλανθρωπική οργάνωση. Το ένα προέρχεται από τον 13χρονο Dylan, του οποίου η φωτογραφία ενός γατόπαρδου φαίνεται στο ψυγείο της οικογένειας. Η επιθυμία του Dylan να γίνει animator εκπληρώθηκε από τα Flux Animation Studios, τα οποία ανέπτυξαν το δημιουργικό της διαφήμισης.

Η Tasia Filippatos, SVP Disney EMEA δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίζουμε για ακόμα μια φορά τον μακροχρόνιο συνεργάτη μας, φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish® μέσω της καμπάνιας μας για την εορταστική περίοδο. Η ανάγνωση μαζί με τους αγαπημένους μας, μπορεί να είναι μια πραγματικά μαγική εμπειρία και η διαφήμισή μας εξυμνεί αυτή την παράδοση, τον θαυμασμό και τη φαντασία που εμπνέει. Ελπίζουμε ότι η ιστορία θα έχει απήχηση σε οποιονδήποτε έχει βιώσει τη μαγεία που αναδύεται από τις σελίδες ενός βιβλίου, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού».

Ο Ησαΐας Ματιάμπα, που ερμήνευσε για την Ελλάδα το τραγούδι «Μιλάει η Αγάπη» δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος και βαθιά συγκινημένος που συμμετέχω στη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney, για την υποστήριξη του Make-A-Wish Ελλάδος. Ο κάθε στίχος του τραγουδιού και η αφηγηματική του διάσταση μεταφέρουν δυνατά συναισθήματα με επίκεντρο την αγάπη! Είναι σημαντικό να δείχνεις σε εκείνους που νοιάζεσαι ότι είσαι εδώ, κάθε μέρα, κάθε στιγμή, μέσα από απλές πράξεις γεμάτες αγάπη!»

Ο Luciano Manzo, President and CEO του Make-A-Wish® International δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την Disney και είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε και στη φετινή εορταστική καμπάνια. Το κοινό μπορεί επίσης να συμμετάσχει δίνοντας ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά με κρίσιμες ασθένειες εκ μέρους αγαπημένων προσώπων αυτές τις γιορτές. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να ομορφύνουν τη μέρα κάποιου και να στείλουν μια ηλεκτρονική κάρτα φιλανθρωπικού χαρακτήρα που βοηθάει το Make-A-Wish να εκπληρώσει ευχές που αλλάζουν τη ζωή».

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish Ελλάδος, δήλωσε: «Η Disney στέκεται στο πλευρό του Make-A-Wish® International για 41 χρόνια και έχει ήδη βοηθήσει να πραγματοποιηθούν τόσες πολλές ευχές παιδιών σε όλο το κόσμο, που μόνο τιμή και χαρά μπορούμε να νιώθουμε γι’ αυτό. Ευχαριστούμε το ελληνικό γραφείο της Disney που είναι πάντα δίπλα μας, γεμάτοι αγάπη, υποστήριξη, σε κάθε δυσκολία μας»

Πάνω από 200 συνεργάτες λιανικής πώλησης και brands, υποστηρίζουν την καμπάνια του 2021 της Disney «Από Την Οικογένειά Μας Στη Δική Σας», συμπεριλαμβανομένων των Pandora, Primark και Vodafone που θα έχουν επίσης τις δικές τους ιστορίες κινουμένων σχεδίων με τους Μάικ, Νικόλ, Μαξ και Έλλα.

Η διαφήμιση αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από τη δημιουργική ομάδα της Disney EMEA (Ευρώπης-Μέσης Ανατολής-Αφρικής), με επικεφαλής την Angela Affinita, Director Brand Marketing and Creative, σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.

Καταχώρησε Σχόλιο