TOP

Η στατική άσκηση που αλλάζει το σώμα σου

Χωρίς όργανα, χωρίς γυμναστήριο

Συντάκτης: Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Μπορεί μία και μόνο άσκηση να σε κάνει να δεις διαφορές στο σώμα σου; Κι όμως, γίνεται. Αρκεί να την ξεκινήσεις και να την κάνεις σε καθημερινή βάση αυξάνοντας σταδιακά τον χρόνο της.

Ποια είναι αυτή; Η σανίδα. Το έχω δοκιμάσει και στο λέω εκ πείρας. Στην αρχή ξεκινάς με μισό λεπτό. Θα τρέμει όλο το κορμί σου, κυρίως εάν δεν είσαι και τόσο γυμνασμένη. Θα πιέζεσαι, θα σφίγγεις όλο το σώμα και θα νομίζεις ότι αυτό το μισό λεπτό είναι αιώνας.

Σιγά σιγά, μέρα με τη μέρα, θα δεις ότι μπορείς να μείνεις στη στάση σανίδα πάνω από μισό λεπτό και θα βάλεις στόχο το ένα λεπτό. Κατόπιν τα δύο λεπτά.

Είναι περίεργο γιατί ουσιαστικά δεν κινείσαι. Και αυτό είναι το θέμα. Πώς θα κρατήσεις το σώμα σου στη σωστή στάση.
Δεν είναι τυχαίο που η σανίδα θεωρείται μία από τις πλέον αποτελεσματικές ασκήσεις της ισομετρικής προπόνησης.

Τα οφέλη της πολλαπλά:

– Μπουστάρεται ο μεταβολισμός σου: Εφόσον δυναμώνει και ενεργοποιείται το σώμα σου, ενδυναμώνεται και αυξάνεται και ο μεταβολισμός σου, που σημαίνει ότι καις περισσότερες θερμίδες.

– Σου χαρίζει τόνωση: Σημεία του σώματός σου όπως η κοιλιά, οι γλουτοί, οι γοφοί και το κάτω μέρος πλάτης βοηθούν συνολικά ώστε το κορμί σου να μένει σταθερό, και αυτό έχεις ως αποτέλεσμα την τόνωσή του.

– Κάνεις σούπερ κοιλιακούς: Ξέχνα την κλασική άσκηση κοιλιακών. Με τη σανίδα γυμνάζεις όλες οι μεγάλες ομάδες των κοιλιακών μυών, πολύ αποτελεσματικά.

– Βελτιώνεις τη στάση του σώματός σου: Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αρχικά, θα δεις όμως ότι θα αποκτήσεις καλύτερη στάση στον αυχένα, στους ώμους, την πλάτη, το στήθους και γενικότερα σε όλο σου το κορμί.

– Αποκτάς καλύτερη ισορροπία: Κυρίως εάν ξεκινήσεις την πλάγια σανίδα, τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή πολύ σύντομα.
Πηγή: ΑllΥou

Καταχώρησε Σχόλιο